12th March 2010 – Enlightening people, who believe they are already enlightened and who show ignorance and resistance

Summary of the script today

SUBJECT

SUMMARY

Dreaming of my family receiving love by God One dream only today about my family receiving the love of God – at the derelict farm in Sweden – and Helene loved her family more than her friends.
A2B course: It is never too late to find a way out I did my work “as usual” at the course today and I gave a review of the movie yesterday – the message also to ALL people here, a message A2B “forgot” to tell, is that “it is never too late to find a way out”. Symbols of Jytte “working for the Devil” and a Russian writing a very direct language to get DEAF people to understand!
“Communication” with “enlightened” people at www.selvet.dk opposing me! “Communicating” with Henrik believing I have paranoia, with Verner having had encounters with UFO’s and supporting me, Filip, the “master” here telling that Christ will not come for 100 years – a message given to him by the Devil because of his selfishness! The forum moderator decided to LECTURE me of how people must behave not understanding that he and others, not I, were the ones being WRONG.
Difficulties with my bicycle and the bicycle workshop Today my bicycle punctured again and I spoke to the workshop about the WRONG gear “repair” they did on my bicycle in February, and they had difficulties understanding their fault and to give me a refund. I will come back Monday.
A follower of Hare Krishna teaching me – will he let me teach him? I received a positive answer from Bhakta from Hare Krishna on www.selvet.dk, where he was very kind to teach me about subjects God has not introduced to me yet but he does not BELIEVE that I am the Son of God. I thanked him for his commitment asking if he will read from my website as I have read his text to me.

 

Dreaming of my family receiving the love of God

Tonight my sleep was better and I was not waked up before 7.19 with ONE dream – which made me happy compared to yesterday. An easier day today, even though yesterday was really not difficult to come through because I had decided to do my work no matter what.

  • I am at the derelict farm in Sweden – Helene’s old – and my family is there drinking coffee several times a day and having delicious cakes. I see my aunt Inge, who keeps asking when she can turn on the Olympic winter games on television. There are also guests of Helene’s at the farm and they say that Helene invited them by saying that there is lot of good wine in the cellar, but they noticed that she kept expenses down because she never offered chocolate. They also said that the spoons had stains on them, but when I see Hans checking the cutlery there are no stains on them, they are simply worn-down. I notice that some of my family is leaving the farm to go home. Behind this dream I hear Bob Dylan playing.
    • So here at the house of God my family receive love – the symbols of coffee and cakes – but my father’s sister Inge is suffering, notice the symbol of the television belonging to the Devil and winter Olympic games and Inge I can only recommend you to do the same as everyone else: Be strong, speak to good friends who know how to listen, understand and help – and you are example of family including my father, who I would like to hear from on Sunday – DO YOU SUPPORT ME OR OPPOSE ME? WHAT DO YOU THINK IS THE RIGHT TO DO.
    • Helene did not offer other guests chocolate and this means that she liked these people but she never loved them the same as she loved her own family – just for Hans and Lars including spouses to know.

When I wake up I hear the words from a well know song “people everyday people” followed by “the way you do the things you do” by Temptations and the words “I’ve got the money” and “let’s get together, the two of us over a glass of champagne” from the amazing song “ a glass of Champagne” by Sailor WHICH WAS A ONE OFA KIND SONG TO ME IN THE SEVENTIES and CHAMPAGNE IS CELEBRATION and this is what it is Stig.

A2B course: It is never too late to find a way out

At the course today I worked on this script and writing new posts to www.selvet.dk – see later – and a few experiences too:

It is never too late to find a way out

At the briefing this morning at A2B – and Veronica is not here, and she said to me yesterday that she would probably stay at home because of her difficult situation and we know VERONICA I ASKED YOU TO BE STRONG REMEMBER – Oliver and Agnete asked “has anything happened since the last time” and since none answered the question and since Oliver and Agnete did not think to follow up on “THE NEW ROAD” message from the movie – which I thought would be natural for them to do – I decided to tell them what the movie was about and that “it is never too late to find a way out no matter how difficult the situation is” – also thinking on the judgment here I am – and I do believe that both the teachers and the “prisoners” here found my message positive and I am really thinking that this is the same syndrome as Veronica spoke about yesterday: People not caring, people not thinking on others than themselves.

Jytte found job on a ferry line

Oliver told us at the briefing that Jytte – whom I started with here – has started at a new job at Mols-linien, a ferry line here, and what this is about is really only to say that the Devil has shown me on a Ferry – one of his favorite symbols – for years and here Jytte was so “lucky” to find a job with the Devil and I WONDER WHAT SHE ACTUALLY SAID ABOUT ME so maybe not that innocent she is after all?

Helping a Russian writing a letter using DIRECT language

This morning another SERIOUS working man – and not many of them here – Jørgen from Russia (Jørgen is the Danish equivalent to his Russian name) came to me to ask me if I am an educated LAWYER and I said to him that education is not the most important but competences and that I do have knowledge on some legal questions and instead I asked him of his need and he said that he needed someone to help reading a letter of his to make it 100% accurate Danish and to help him on the legal aspects as well and I decided to help him the best way I could.

I read the letter and I corrected all of the natural errors made by someone not having Danish as his mother tongue and I noticed that I could not help him on the legal aspects, which I told him, and I also noticed that he wrote a letter in a very direct language because as he said he needed to do that to make this company understand and he used a phrase like “if you have no qualifications to understand …” and I said to him that these people will probably become sad of his very direct language but if this is the only way he can be heard, then this is the only way he can communicate and this is of course a symbol to my own language often used in this book. DO YOU UNDERSTAND WHY I HAVE BEEN WRITING AS DIRECT AS I HAVE TO MAKE YOU UNDERSTAND and that the reason is not because I am impolite but simply because you don’t understand and ELIJAH I HAVE PUT YOU IN THE WORLD WITH A SIMPLE MIND – therefore the name SIMPLE MINDS, no. four on my top 100 list – AS A SYMBOL OF THE WHOLE HUMANITY and HOW DIFFICULT THEY HAVE TO UNDERSTAND. THIS IS WHY IT IS ALMOST IMPOSSIBLE FOR YOU STILL TO UNDERSTAND ME – DO YOU UNDERSTAND.

So I am not a teacher here but at least some of the people working seriously here have discovered that I would like to help when there is a need. And just maybe the teachers also understand this.

“Communication” with “enlightened” people at www.selvet.dk opposing me!

This is the gift we had to you – to show the world that EVEN PEOPLE WHO PRAISE THEM SELF TO BE ENLIGHTENED and ONLY TELLING THE TRUTH are misguided by THE DEVIL and other people, who simply decide not to understand. These are the examples given to you today:

“SPRITUAL HENRIK” believing I have paranoia, am bragging, desperate and only want to sell my books!

Here is an example of a man who finds me “unbearable” without reading and understanding – and can you see the pattern of HUMANITY today as this example is showing you as part of the total puzzle?

Kære Stig


Jeg kan forstå på dit indlæg, at du kom til at kende til "skæbne" i 2006, jeg går ud fra at det var på det tidspunkt at du åbnede op til 1. sal.


Der er mange måder at beskrive det fænomen, når man åbner op til det åndelige. Jeg selv fik, som jeg så kalder det " et ordentlig gok i nødden", og som jeg også har skrevet før. Hvis ikke min hustru fik mig ned på jorden, var jeg taget til Himalaya vandret op i bjergene, og havde forbundet mig med de store mestre, og var blevet en stor GURU, hverken mere eller mindre.


Men du kom åbentbart til at kende din skæbne i 2006, det er sikkert en fantastisk oplevelse for dig selv, for os andre betyder den ingenting. Vi er mange herinde på dette forum, der som dig og mig selv, har åbnet op til de højere sfærer, men vi bralrer ikke ud med det, i store termer, og kæmpe indlæg omhandlende hvor meget kontakt Gud har med dig, og hvor meget Gud handler gennem dig.


Lad mig betro dig en lille hemmelighed, Gud handler ikke mere gennem dig, end gennem alle andre mennesker.
Det indlæg handler mere om hvordan du desperat forsøger at sælge dine bøger, eller få folk til at læse dem. Det er sikkert udemærkede bøger, og som udgangspunkt har du da ret i dine synspunkter.


Men det er som om alle, skal skrive om deres " gok i nødden "Den sande troende, holder det for sig selv. Og lader andre mennesker selv kommer frem til sandheden, man kan aldrig, og skal aldrig trække sine synspunkter ned over hovedet på andre mennesker.


Og hvis du har fået påbud fra Gud om at missionere her på jorden, så vil du til en hver tid blive mødt med skepsis.

And here is the answer I decided to write EVEN THOUGH THIS IS GOING AGAINST MY PRINCIPLE of only communicating with people who have started reading and understanding me and this is part of my voluntary dance with the Devil:

Kære Henrik,


Tak for din reaktion og for at vise hvad du TROR på, som i virkeligheden handler om dig selv som eksempel på fænomenet om manglende forståelse, som jeg skrev om i mine indlæg – og her manglende VILJE til forståelse.


Vil du dømme mig som sindssyg uden at forstå, fordi du mener at kende sandheden selv, eller vil du forsøge at forstå for at finde den eneste sandhed? Dette er i al sin enkelhed dét, det handler om. Og vil du udvise MODSTAND i dit forsøg på at forstå, fordi din egen stemme bliver ved med at sige "det kan simpelt hen ikke være rigtigt"? Det har jeg set mange gange før, og Henrik du gennemgår nu nøjagtig samme proces som andre, som i dag forstår – fordi de er blevet oplyste ved at læse!


Du viste desværre den attitude, som de fleste viser – også herinde – ved at du ikke behøver at vide for at kunne dømme mig som ”ulidelig at høre på”. Nøjagtig den attitude, som jeg advarede imod, men som ikke desto mindre er den attitude, som de fleste af brugerne i dette forum, som har læst mine indlæg, indtil nu har valgt i forhold til mig.


Du beskriver mig som en mand med storhedsvanvid, at jeg er overlegen, praler, er desperat, burde holde min mund og at jeg nok kun er ude på at sælge mine bøger (du bemærkede tilsyneladende ikke, at bøgerne er GRATIS via
http://stigdragholm.spaces.live.com) – selvom du også skriver: ”Som udgangspunkt har du da ret i dine synspunkter”.


Det er ikke mig, du ser, når du tænker og udtaler dig, som du gør. Du ser ind i et spejl og billedet er af dit eget skeptiske og negative selv. Tak for at vise verden dette som et eksempel på, hvad man ikke skal gøre – som også bliver medtaget i min bog, og som vil kunne ses allerede fra i aften via bloggen på min hjemmeside.


Kan du og andre se og forstå din modsigelse, som sker, når mennesker blander følelser og fakta? Dette handler om dine subjektive konklusioner, og at når du ikke har objektiv viden, så er det dine negative følelser og manglende forståelse, som du giver udtryk for, og så har du lige præcis her et eksempel på, hvordan mennesker misforstår og gør hinanden ondt – som er dét, jeg advarer jer imod.


Det interessante er, at hvis du og andre kan skære igennem jeres tykke lag af følelser, hvad I selv mener eller føler er rigtigt og acceptabelt – hvis I fjerner jeres ”personlige filter” og viser den naturlige åbenhed og interesse, som Gud har skabt jer med – så vil I alle evne at forstå mine budskaber. Så enkelt er det rent faktisk!


Mine budskaber også til jer herinde er om kærlighed til menneskeheden og hjælp til at komme igennem dommedag mod en ny og bedre verden for alle HVIS MAN EVNER AT FORSTÅ MIG UDEN AT DØMME MIG SOM EN FALSKNER – ellers vil man blive udslettet på dommedag – hverken mere eller mindre – og hvem ønsker det på grund af en misforståelse?


Lad mig sige, at kommunikation ikke kun handler om at lytte og forstå med et åbent sind. Det handler i allerhøjeste grad også om, at den der taler, taler sandt uden at sminke sandheden med egne løgne og bedrag, som er EN STOR DEL AF DEN MENNESKESKABTE VERDEN HERINDE, som intet har at gøre med SPIRITUEL KONTAKT, men som handler om det enkelte menneskes ønske om at blive hørt og forstået – EGOISME – og denne attitude TAGER VI MEGET AFSTAND FRA ganske enkelt fordi alle de løgne, som er spredt – OGSÅ OM HVAD DER SKER I 2012 og hvad der ikke sker – er med til at gøre vores budskab om dommedag vanskeligere at forstå for mennesker. Jeg taler her med stemmen af RÅDET PÅ 8, som du kan blive introduceret til ved at læse indledningen til min bog nr. 2 via min hjemmeside.


Jeg opfordrer jer alle til 1) TALE SANDHEDEN og 2) LYTTE, FORSTÅ OG HJÆLPE MENNESKER baseret på objektive fakta og ikke på negative følelser. Prøv altid at forstå andre, før du gør dig selv forståelig.


Lad mig også sige, at jeg nu har afleveret mit budskab til dette forum og at jeres velkomst ikke har overvældet mig. Kan I se graden af jeres egen skepsis og misforståelser? Hvis ikke I kan nu, så kommer denne forståelse også til jer alle herinde.


Endelig vil jeg sige, at jeg gerne kommunikerer med mennesker, som er åbne og som tror på mig, og dette betyder, at jeg herefter alene vil kommunikere med de af jer herinde, som vælger at starte med at læse mine bøger og begynder at tro. Jeg vil ikke kommunikere med negative mennesker, som ikke ønsker at forstå – det har intet med kommunikation at gøre. Hvor mange er startet med at læse mine bøger, som altså gratis kan downloades fra
http://stigdragholm.spaces.live.com?


Kh
Stig

Henrik is NOT a man, who simply “gives up” and decide to try to understand so HENRIK decided to write that I am ”RAVING MAD” as you can see below and if I CONTINUE AT THE SAME “TRACK” he will report this debate as “derailed” and my dear HENRIK IF YOU HAVE DECIDED TO TAKE THE COURAGE TO LOOK AT THIS SCRIPT OF TODAY: What you see here is GOD COMMUNICATING DIRECTLY THROUGH YOU AS HIS TOOL and the meaning of “the track” is TRAIN JOURNEY, which is the symbol God uses for the JOURNEY YOU GO THROUGH TO MEET GOD and the journey includes SUFFERING and when you threaten me by “derailing” this debate, you are actually speaking in symbols saying that you as the Devil are trying to derail the train, which is to keep me from meeting God – because I have decided to continue my SUFFERING JOURNEY TO MEET GOD IN ORDER TO “COMMUNICATE” with you at the forum to show the world more examples of how to improve and to WAKE YOU UP and please remember that PEOPLE MENTIONED IN THIS BOOK ARE SERVANTS OF GOD. This is what you are doing Henrik in all of your IGNORANCE and RESISTANCE today, you are really only showing a SPOILED NATURE not understanding and when you don’t understand, you point your unreasonable anger at me. YOU ARE NOT THE FIRST ONE NOT UNDERTANDING AND BEING UNJUST – this is how the world is – and this is the start of your journey too to become truly enlightened, my friend!

Here is his RUDE post based on RESISTANCE and DISBELIEF and NO I WILL NOT ANSWER NEGATIVE POSTS LIKE THIS. I will only say that it makes me sad to see spoiled and lazy people not understanding my message of love. This is what Henrik is showing, a world full of misunderstandings because of a strong attitude, disbelief and LAZYNESS for not start reading before judging me!

Kære Stig


Noget af den tale du fremkommer med har vi hørt før, bl.a. denne


""Mine budskaber også til jer herinde er om kærlighed til menneskeheden og hjælp til at komme igennem dommedag mod en ny og bedre verden for alle HVIS MAN EVNER AT FORSTÅ MIG UDEN AT DØMME MIG SOM EN FALSKNER – ellers vil man blive udslettet på dommedag – hverken mere eller mindre – og hvem ønsker det på grund af en misforståelse?""


Lad mig prøve om jeg har forstået det helt rigtigt, hvis man tror og forstår dig, så er alting såre godt.. Hvis man ikke tror på dig, og dømmer dig, så bliver vi udslettet på dommedag. Er det forstået korrekt?


Du dømmer på forhånd alle os brugere på Selvet, som ulidelig at høre på. Er du da komplet splitter ragende vanvittig.


Og til alt det andet du fremkommer med om mig, at uanset hvad du TROR du ved om mig, så ved du intet om mig, du ved ikke hvem jeg er. Jeg fordømmer ikke dig, jeg fordømmer det der kommer ud af din mund, for som jeg siger, som udgangspunkt har du ret! tænk over den


Og hvis du fortsætter i samme spor som hidtil, så vil jeg uden tøven rapportere debatten som afsporet.


Prøv at komme ned på jorden, til alle os andre her på Selvet, og tal samme sprog, så kan det være vi bedre kan forstå dig, og ikke dømmer dig.


Tvinsoul

You can see the above posts here:

http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=121471

Verner having had encounters with UFO’s and now with God – he believes in UFO’s but will he believe in meeting God?

And the headlines really says what this is about and Verner knows the not very nice feeling when you have a family not listening and understanding and VERNER I UNDERSTAND THIS HURTING YOU HAVE GONE THROUGH and thank you for CONSTANTLY SEARCHING FOR THE TRUTH. YOU HAVE NOW FOUND IT but will you be able to understand it when you only “skim over” my website not understanding that I am the Son of God?

Kære Stig.Tak.Her har du min mening. Du er helt normal.Jeg har misforstået dig fordi jeg kun skimmede din hj-side. Jeg fik den opfattelse at du mente du var Jesus, som skal komme tilbage. Undskyld. Jeg vil nu se at få fat i din bog så hurtig som muligt. Er den udkommet???

Ang. u-f-.o er. Jeg har været tilhænger af disse siden d 12 april 1958 hvor jeg havde min første obsv. Men det er så stort et emne så at jeg ikke orker at skrive om det. Min familie tror da også at jeg har rotter på loftet,og jeg har kunringe kontakt med dem. Jeg har gået op i åndsvidenskab i 45 år,og har læst alt hvad jeg kan komme i nærheden af,og nu har jeg så min computer som giver os oplysniger som aviser radio og t v slet ikke tør eller må skrive om.Vi mangler i høj grad aktiviter over danmark så ekstrabladet kan komme i gang med at skrive om adet end sex.I sydamerika og england vrimler det med u-f-o er.Ikke engang dette må komme ud-ja pg kig bare på youtube.Jo der sker meget,som man ikke må tale om.men det nærmer sig med raske skridt

Kære ven.Jeg vil nu gå ind og kigge på din side igen.Jeg hilser Kristus i dig.

m.k.h Verner

And here is my answer – AND I COULD WRITE THESE ANSWERS SHORTER BUT I HAVE DECIDED DELIBERATELY to give this information IN ORDER TO MAKE PEOPLE UNDERSTAND ME BETTER and that is THOSE PEOPLE “HAVING THE ENERGY TO UNDERSTAND”:

Kære Verner,


Mange tak for din opfølgning og venlige ord.


Lad mig sige, at din TEST var unødvendig. Den eneste måde at forstå er ved at læse mine bøger og ikke ved blot at ”skimme” min hjemmeside, fordi det skaber misforståelser, som det også er sket for dig, se senere.


Lad mig også sige for at slå det fast, at jeg ikke har nogen som helst anden interesse i at få folk til at læse mine bøger end at hjælpe menneskeheden – som du gratis kan downloade fra min hjemmeside
http://stigdragholm.spaces.live.com


Din interesse for UFO’er glæder mig og du vil af min bog nr. 2 kunne se mine observationer af hundredvis af UFO’er, nye lys på himlen m.v. Har du tænkt den tanke, at en UFO kan skjule sig som en stjerne på himlen en mørk aften? Verner, gå ud en klar aften – se på stjernehimlen, vær tålmodig, observer og du vil se et ”lysshow” af UFO’er for dine øjne. Skriv gerne om det herinde, når du har haft oplevelsen. Og jeg kan tilføje, at UFO’erne adlyder Gud og drives af GUD over store afstande – det er denne ”energi”, som er deres hemmelighed og ”drivmiddel”!
Har du skrevet om dine egne observationer – og hvor kan man læse om dem? Jeg er enig med dine betragtninger omkring medierne – helt enig!


Mit budskab, som du ikke misforstod og som næsten kan ”take my breath away” – som er Guds måde både at sige, at budskabet om, at jeg er hans søn er ”NÆSTEN UMULIGT” at tro på samtidig med, at det er en henvisning til filmen Topgun, som sangen i citation er fra, og hermed, at FLY HAR SET UFO’ER OG DET VED DU, Verner, Gud siger det ikke direkte til mig, MEN HAR DU SELV SET UFO’ER FRA FLY?


Læs som sagt mine bøger og min anbefaling er i virkeligheden at GLEMME HVEM JEG ER i første omgang – og fokuser i stedet på indholdet af det, jeg skriver. Det gør det langt nemmere at forstå – og dette også for at vise jer, hvor meget FØLELSER og PERSONLIG MODSTAND betyder i stedet for en OBJEKTIV FORSTÅELSE af sandheden.


Held og lykke i din videre søgen. Du har nu fundet BOGEN.


Kh
Stig
NB: Forstå venligst, at Gud har valgt at starte min mission ”som en almindelig mand, som lytter til Guds stemme” blandt andet for at menneskeheden kan følge min udvikling, indtil jeg bliver den ”SØN”, som menneskeheden TROR, jeg vil være, allerede når jeg kommer. Hvis man misforstår dette, så handler det altså om menneskets FORESTILLING og MISTRO frem for sandheden, som også er til for at få mennesket til at LYTTE og FORSTÅ. Husker I udtrykket ”LISTEN VERY CAREFULLY – I SHALL SAY THIS ONLY ONCE” – EN BESKED FRA GUD TIL MENNESKEHEDEN – dette handler også om åbenhed og at fjerne jeres konventionelle ideer om, hvad I TROR – forstår I?

You can see the above posts here:

http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=121471

Filip speaking with the spiritual voice of the Devil without knowing it – IT IS TIME FILIP TO WAKE YOU UP!

Filip wrote the following post simply concluding that Christ is not coming the first 100 years

Jeg vil lige sige den version fra de opstegne Mestre og fra mig selvfølgelig.


Kristus kommer ind i menneskeheden via indre udvikling i de indre legemer (chakraene) i menneskeheden, så Kristusbevidstheden kommer ind at sidde hovedsageligt i menneskehedens hjertechakraer.


Kristus kommer i inkarnation i 3 år når Jordens tilstand er til det og freden hviler.


mange indviede forbereder allerede nu Kristi genkomst på Jorden, han kommer ikke i denne omgang indenfor de nærmeste 100 år, han kommer først når forholdene tillader det eller rettere sagt er udviklede derhen så det kan lade sig gøre.


ang. år 2012 sker der blot det at to Universer >>> vores Univers 1. kommer til at stå lige overfor Univers 2. som er højdimensionelt.
udfra dette sker flg. at vores Univers 1. får et energiboost opaf så vore frekvenser og vibrationer øges. Denne udvikling er allerede igang.


PS. jo flere der bekender sig til LYSET og Kristus jo bedre og nemmere går hele denne udvikling.

slut.

And to this END OF THE LINE FILIP and DO YOU FEEL THE CHANGE IN YOUR ENERGY FROM TODAY? TRY TO FEEL IT FILIP and TRY TO BE EVEN MORE OPEN AS THE VIRGIN MARY NOW TELLS ME and FILIP SHE AND OTHERS HAVE BEEN DECEIVING YOU and THE DEVIL CAN SHOW HIMSELF IN EXACTLY THE FORM HE DECIDES TO SHOW HIMSELF IN ORDER TO MISGUIDE PEOPLE – what looks like LOVE can be the opposite. Do you understand?

Here is my answer to Filip today – and GOOD LUCK FILIP, your travel is not going to become easy if you choose the “temptation” not to listen and understand me!

Kære Filip,


Lad mig kort sige: HVILKEN BETYDNING TROR DU, AT EGOISME OG EN MEGET STOR TRO PÅ EGNE EVNER HAR, NÅR MAN KOMMUNIKERER MED ”HIMLEN”? Filip, fortæl os gerne, hvem du tror, at du kommunikerer med og jeg skal fortælle dig, at de mestre du omtaler kan vise sig både som ”sande mestre” og som ”falske mestre” – som henholdsvis Gud og Djævlen. Filip – dette vil blive dit livs største udfordring, at forsøge at forstå, at dét du formidler som sandheden også i dette forum, faktisk er givet dig af Djævlen på grund af din fokusering på dig selv.


Start med at læse mine bøger og du vil se hundredvis af eksempler, hvor det er umuligt at skelne Gud fra Djævlen og det kræver en USÆDVANLIG åbenhed og selvindsigt (!) at begynde at studere sig selv ved at læse en anden mands bøger, som man i udgangspunktet ikke tror på. Dette er Guds opgave til dig Filip – du er én af hans tjenere og kun ved at gennemgå LIDELSER kommer man ud på den anden side som Guds sande tjener – dette er også mit formål med at komme til jer herinde, at starte med at vække jer som Guds tjenere – de af jer, der har dette kald – og dette er den måde det sker på.


Vil du starte med at læse eller vil du tro mere på dig selv og din ”kommunikation” med ”himlen”? Vil du vælge at følge Guds eller djævlens vej? Dette er dommedag i miniature her.


Kh
Stig

You can see the above posts here:

http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=121471

A threat from the Forum moderator – not believing in God – for me to “behave”, otherwise the “communication” stops

Later in the day when I came home from A2B more “reflections” came and the first one here is from Michael, the moderator of the forum, asking me to “behave”, otherwise he will stop the communication – and maybe the reader here and also you Michael will think about who is the “injured party” – not that I mind very much to be insulted BECAUSE THIS IS EXACTLY AS EXPECTED, which you can see from my scripts before I published my first post on the forum. YOUR REACTION IS EXACTLY AS HOW PEOPLE TODAY REACT ALL OVER THE WORLD and this is what you must change.

Here is his post:

Kære Stig Dragholm.


Nogen vil nok bruge betegnelsen "som en elefant i et glashus" om din måde at komme herind på Selvet og introducere dig. Du skal vide, at vi her på Selvet ønsker en positiv debat – hvor det er bedst at skrive til andre som man ønsker selv at blive skrevet til. Så hvis du vidste at du ville blive modtaget med skepsis, så burde du også have vidst bedre, end at skrive på den måde du gør i din præsentation af dig selv.


Så jeg synes da du burde overveje dine intentioner en ekstra gang, og spørge dig selv om folk virkelig har brug for at tage din sandhed til dig. Det er ikke noget vi skal tvinges til at læse, blot fordi du mener at vi bliver klogere af det – og nu skriver du ret meget fordømmende, som andre også nævner, om dem der ikke vil TRO på dig – og den slags ønsker vi IKKE at have af debatter, og en oppustet stemning af "hvem der har retten til at fortælle hvad Gud siger" osv.


Det er der INGEN der kan have ret til. Man kan KUN dele sin holdninger med hinanden, være enige eller uenige, og så ellers lade være med at prøve at overbevise folk som ikke har brug for at få trukket DIN sandhed ned over ørerne.


Det er da flot at du giver dine tanker frit bort – men lad være med at missionere her på forummet – det kan du gøre andre steder hvor du har lyst til.


Du er mere end velkommen til at skabe en debat om det du har oplevet, som mange andre har gjort her på Selvet, men hold dig fra at dømme folk, hvis du ikke vil dømmes selv på baggrund af det du skriver.


Det du giver, får du som regel retur – så det skulle ikke så gerne overraske dig at blive mødt med modstand.


Forstår mig ret, når jeg siger du har ret til at fortælle din historie – du har ret til at tro at du er hvem som helst, men forstå også, når du vælger at fortælle om dig selv, så kan det altså ikke undgås at folk misforstår dig. Den måde du har introduceret dig – kaldes manipulation, fordi du enten har gode eller skadelige intentioner om at komme herind og "belære" folk om hvad de skal gøre og hvad de ikke skal gøre.


Udvikler denne tråd sig mere negativt så låser jeg den.


MvH
Michael (Moderator/Teknisk Supporter)

And Michael also gave a recommendation to Henrik and I can only say to you Michael – do you believe you have understood the content of this thread correctly and I am really thinking that your reaction is what I have seen in other people too “judging” me when they conclude that I have behaved WRONGLY and I am thinking of the Commune here – so what you see here again is people insulting me because of their own ignorance and not only this, they believe that I am the one insulting them so again you see the opposite golden rule being used, which it is about and again and you clearly see that PEOPLE CANNOT SEE THIS THEMSELVES – before they start to read and understand my book that is. Here is what Michael wrote to Henrik:

Kære Henrik.


Du må prøve at beherske dit sprog når du skal svare tilbage, også selvom du mener du er i din gode ret til at blive sur over det der skrives til dig, det giver dig ikke automatisk ret til at tale ned til andre. Så hold dig endelig så langt væk fra det negative du kan, og lad være med at gå ind i de negative følelser. Vent hellere til du er dampet af, før du skriver et svar – eller undlad det hellere, selvom det jo kan være svært.

Filip decided to bring a new comment concluding that he did not want to “sink so low” to use more energy on this – and yes Filip YOU ARE SPEAKING TO GOD, the one you are waiting for my friend: Here is what he wrote:

Beklageligt at trådejeren her bliver personlig og bestemmende over hvad andre oplever og bedrevidende om andres virkelighed omkring hvem man har som åndelige venner og private guider o.s.v. og sandhedsværdien af dette m.v.


På den baggrund kommenterer jeg ikke yderligere da jeg ikke vil synke så lavt at bruge energi herpå.

Finally I received a positive feedback and UNDERSTANDING from Verner – and really only because I understood him, which the others feel I dont with them (!) – and here is what Verner wrote:

Kære Stig.Jeg tror på dig,og vil have fat i dine bøger så hurtiggt som muligt.Under u.f o årene den kolde krig samlede jeg flere tusinde udklip om ufoerne.Jeg håber en dag at falde over nogen som vil have disse udklipsbøger.På u-f-o hj.siderne har jeg nævt dem,menuden reaktion.De får dem helt gratis.En dag vil disse bøger skabe historie,men selvfølgelig er der andre end mig som har sådanne udklip.Jeg er 100% ufotilhænger.jeg siger det for at du skal vide hvor du har mig.På hj-siden www.religion.dk har jeg skrevet i 5 år,og hvergang jeg nævnte u-f-o er blev jeg nedgjort i den grad,så jeg holdt op med at skrive der.Jeg blev også nedgjort når jeg skrev om åndsvidenskaben.Nogle gange blev jeg cencueret fra.Jo jeg ved hvordan det er at blive nedgjort.Derfor vil jeg på en pæn måde sige til dem som nedgør dig:Pas på med hvad I gør.Tænk over det.Jeg vil ikke være uvenner med jer,men jeg er meget glad for at vi debatter u.f.oerne.Tiden er knap.Lad ikke begivenhederne komme bag på os.Tænk jer om inden I nedgør.Men jeg ved det jo.Mange kan ikke tåle at høre sandheden,fordi så skal de lægge hele deres livsførelse om.Jo jeg ved hvad jeg taler om,da jeg har disse typer omkring mig.Men jeg tager den med ro,fordi nu sker tingene snart.Vi sandhedsvidner behøver ikke at blæse i bassuner.Tænk over hvad jeg har skrevet.Go weekendt kære venner,og jeg hilser Kristus i Jer.
m.k.h Verner

So these are the feelings I have started here at this forum and GOD LOVES TO WORK WITH VERY STRONG FEELINGS INSIDE OF PEOPLE – this is how he develops them spiritually too – and therfore Stig, we have now taken another GIANT STEP to help the survival of mankind and this is really why WE HAVE DECIDED TO POSTPONE YOUR LIFT UP and TO GIVE YOU and we know ONLY LITTLE TORMENT FROM THE DEVIL TODAY because you know I WILL NOT STOP MY WORK BEFORE I AM READY WITH MY WORK – and here is the answer I sent these persons late in the afternoon:

Kære alle,

Lad mig starte med at sige, at jeg indledte min kommunikation på dette forum så positivt som overhovedet muligt og at jeg gav jer to muligheder for at vurdere min historie:

Enten ved at dømme mig uden at lytte, som de fleste fejlagtigt gør i starten eller ved at læse og starte med at forstå mig. I, der har valgt at nedgøre mig, har valgt at gøre det helt uden at forsøge at forstå.

Forstå mig ret: Samtlige de budskaber, jeg har givet er positive – men jeg mødes af skepsis, fordomme og fordømmelser. Hvem har ret: Den, der ikke lytter eller den, der fortæller sandheden?

Henrik, du er velkommen til at læse mit manuskript i dag, når det offentliggøres på min hjemmeside i aften, og du vil se, hvordan Gud har talt igennem dig i dag.

Michael: I mine bøger vil du kunne se, at Gud bruger elefanten som et symbol om sig selv og at Gud har brugt dette symbol igennem dig og dit indlæg her, men måske det vil være vanskeligt for dig at tro på, når man ikke tror på Gud? Og det er samme princip for jer andre, når I har en anden TRO end den SANDHED, jeg formidler til jer. Jeg er naturligvis helt enig med dig i indholdet af den gyldne regel, men det vigtige her er at forstå, hvem der er den forurettede part.

Filip, jeg vil anbefale dig af et godt hjerte at MÆRKE ENERGIEN OMKRING DIG, prøv at mærk en NY ENERGI FOR DIG, en orange farve og prøv at søg ind i denne farve. Det er dér du finder sandheden – og udvis den største åbenhed, som du har udvist i dit liv.

Kære Verner: Dine udklip er formentlig interessante, men hvad ville du sige til at se en KÆMPE UFO I LEVENDE LIVE, at træde indenfor og mærke den varme fornemmelse – som du mærker i dig i forhold til mig – og så vil du forstå, at det vil være THE REAL THING og her menes USA og OBAMA og ja OBAMA HAR EN SÆRLIG VIDEN, jeg ved ikke hvad der står om Obama i dette forum, men lad mig her sige OBAMA HAR EN DIREKTE TRÅD TIL EVIGHEDEN og TALER MED GUDDOMMELIG STEMME – den samme stemme, som udtrykkes igennem min mund.

Mange tak for din support, Verner og for dine kloge ord i forhold til at forstå sandheden og hvem, der i virkeligheden er den forurettede part. Også tak for dit link, som jeg vil se på ved først kommende lejlighed. Jeg forstår, hvordan det føles, når man ikke bliver forstået, som du skriver. Det var dét jeg forsøgte at gøre folk opmærksom på her på forummet via mine første indlæg, men folk valgte ikke at følge mine velmente anbefalinger for at sikre den bedst mulige kommunikation og forståelse. Jeg giver også dig min fulde opbakning.

Til jer, der har valgt at modtage mig med skepsis vil jeg sige: Tænk over, hvordan I vil se ud overfor menneskeheden, når den læser min bog. Vil I opfattes som mennesker, der har afvist Gud uden at forsøge at forstå eller vil I gøre en indsats for at forstå sandheden – og hjælpe med at formidle den i forhold til andre fordi TIDEN ER KNAP. Obama er med mig og han henviser til DEN SAMME OPLEVELSE SOM JEG HAVDE I KØBENHAVN, DA FOLK PÅ KLIMAKONFERENCEN IKKE LYTTEDE TIL MIG, MEN HAVDE MERE TRAVLT MED DEM SELV OG DERES EGET LIV. Det er denne ENERGI, som STRØMMER omkring jer.

Take care.

De bedste hilsener til jer alle fra

Stig

After sending this post, I received a new post from Verner, who wrote that he believes in what I say but he does not believe in who I am:

Tak Stig.Obama er udvalgt fra højere sted.Dette var jeg klar over indenhan blev valgt,men det blev jeg også nedgjort for.Alle de såkaldte hemmeligheder har Obama fået at vide,og jeg tror at det er hamsom i en tv-udsendelse vil fotælle til hele verden sandheden om besøgende fra vore naboplaneter.Nu ved jeg ikke om det er rigtigt,men jeg har hørt om Præsident Kennedy at 1 uge før han ville afsløre hemmeligheden om u.f o erne blev han skudt.Hvem gjorde det??? jeg tror aldrig det er opklaret.Jeg har i mange år ventet på Kristi Genkomst men tror dog ikke at det er dig,men vi er alle guds sønner og døtre.Vi er alle kanaler for Gud.Også dem som ikke tror på ham.Vi som skriver her er udvalgt til dette,da vi var i den åndelige verden før vi gik ned i vores moders liv.Alt der sker os er forudbestemt.Vi skrev en livskontrakt som nu skal opfyldes.De mennesker vi møder,dem er vi forberdt til at møde,ja jeg oplever det selv i dette øjeblik vor jeg taster disse bogstaver.Jeg befinder mig i en karma-situation,som viser mig det meget tydeligt.Jeg takker også Gud for dig Stig og jeg hilser Kristus i dig.
Og nu har i andre fået noget at tænke over,men prøv om I kan falde i søvn.Men gør som mig når jeg skal sove.Jeg siger i mine tanker:Gud er i mig-og jeg er i Gud.Jeg falder i søvn med det samme.God weekendt alle.Jeg hilser Kritus i jer.Sov godt og drøm sødt.


m.k.h Verner.

Difficulties with my bicycle and the bicycle workshop

Again today the back tire of my bicycle punctured and I had to go to the bicycle workshop once more and I decided also to follow up on the unnecessary and WRONG repair of my gear they did in February where they were ready to take my last money in order for them to make a profit and I told them that this repair was not fixing the problem and that I paid much money for something which was not the problem – and when I said this AGAIN I HAD THE DEVIL WITH ME MESSING UP MY SPEECH SO IT WAS ALMOST IMPOSSIBLE FOR ME TO SPEAK (!) because THE MAN I MET THAT DAY IN FEBRUARY DID NOT BELIEVE IN MY STORY I TOLD HIM ABOUT BEING ON WELFARE and he decided to GIVE ME THE MOST EXPENSIVE solution to repair my bicycle and the problem was really that HE DID NOT UNDERSTAND, he did what was wrong and he took the food right out of my mouth, and today another man was called upon from the workshop and very quickly he found out that the problem was a bar of some kind, which was broken and that reserve parts don’t exist anymore and it took him one minute to find out and when I asked him for a refund of the unnecessary and wrong repair he told me SERIOUSLY that then he had to take off the part they installed (!) but at the end he decided that he could not take a decision on this and he gave me the name of a manager who will be back on Monday, where I will collect my bicycle after they have patched up the tire.

So not very easy when people don’t listen and when people focus on themselves and profits. This is a symbol of the world and do you think this is the way to behave?

A follower of Hare Krishna teaching me – will he let me teach him?

Bhakta from www.selvet.dk and from HARE KRISHNA – and my mother will probably be scared today for me SPEAKING to such a man (!) but mother AS YOU WILL SEE FROM BHAKTA’S WORDS, THIS MAN IS FULL OF LOVE TO MANKIND and for me what he is doing has nothing to do with a “sect”, these are BROTHERS who live a very simple life in order to do what they believe is right and ALL OF YOU MY DEAR BROTHERS, ALL I REALLY ASK YOU TO DO IS TO LIVE A NORMAL LIFE where YOU DON’T SUFFER AND SACRIFICE YOURSELF AS MUCH AS YOU DO, there is no need for celibacy and to live as spartan as you do – I encourage you to LIVE A GOOD AND NORMAL LIFE as all other people AS YOU CAN READ FROM MY BOOKS.

And this is what Bhakta wrote to me today:

Hare Krishna

Dandavad (betyder jeg bøjer mig foran dine og Guds lotusføder fordi Gud er også i dig)

Kære Stig


Ingen tvivle om at du er Guds tjener.Det er vi alle uden undtagelse.Gud for mig heder han Krishna, for de Kristne heder han Den Almægtige Fader som sendte sin søn den først fødte til jorden med budskabet om Gud kærlighed og næstekærlighed, for Jøder heder han Eli,for Muslimer heder han Allah, for Budister heder han Budda som kom med den universelle budskab Ahimsha = betyder ikke vold. For Hinduerne heder Han Krishna som kom med budskabet om kærlig hengiven tjeneste til Gud personlig.


Uanset hvilken navn af Gud man kender er den ikke forskellig fra Gud,"DEN ER GUD". Gud personlig kan ikke blive gammel det er ikke mulig, da hans materielle skabelse universerne,bliver kreeret af de tre gunaer = Godhed – Liden -skab og uvidenhed og de fem elementer jord, vand,ild luft og æter. i denne uendelig ,mangfoldige indbyrdes blandingsforhold.


Gud selv når vi endelig for lov til at se ham ansigt til ansigt er altid en yngling.Aldrig gammel selv om han er den som er den aller første.


I Guds rige eksisterer der ingen tid ingen sygdom ingen alderdom og ingen død eller fødsel. I Guds rige eksister der uendelige mange rum, når jeg bruger Biblens terminologi.


Anderledes beskrevet er det i Srimad Bhagavatam et yderst hellig oplysningsværk dikteret af Gud selv til sine tjenere vor biblens uendelige rum er beskrevet som uendelige lokaer (evige planeter) hvor hver især Guds personlige ekspansion altså "Den almægtige Fader har sin egen hellig planet og alle som elsker og er faldet i kærlighed til Den Almægtige Fader lever der med nøjagtig samme udseende som Den almægtige Fader selv,men de er ikke individuel hver især Den Almægtige Fader men hans evige tjenere i kærlighed.


Det samme er med alle andre Navne af Gud personlig.Så har Krishna også sin egen planet .


Alt hvad der er på sådanne åndelige planeter i Guds rige som heder på sanskrit Vaikunta er åndelig personlig, ingenting er bare uden bevidsthed, alt har bevidsthed, alt tjener Gud personlig i en vidende, evige, lyksalige, form. På Sanskrit Sat – Cit – Ananda – Vigraha.


Dualisme kendes ikke i Guds rige. Materie er også fra værende. Samtlige universer er blevet kreeret for at de sjæler som alligevel udviklede dualistiske tanker, tilbøjeligheder og blev misundelig på Gud personlig, kunne udleve disse i de forskellige universer hvor af der er 1/3 del af Guds komplette skabelse. 2/3 dele er rent åndelig


Gud selv er altid af strålende fremtoning som ingen sol eller samtlige soler kan nå i intensitet.Det vil sige når et almindelig skabelse som et menneske ser Gud vil sjælen øjeblikkelig går ud af kroppen. Derfor giver Gud for mig Krishna øjeblikkelig sådan et menneske eller skabt individuel kreation et syn som kan holde denne intensitet ud og fremlægge sine hyldester til Ham personlig.


Når Gud fremkommer af sig selv til en af de planeter i et af de uendelig mange universer, så vil der også vise sig alle halvguder, med andre ord vil mange kunne se rumfartøjer som de aldrig har set, mange halvguder (Lord Brahma, Lord Shiva, Lord Jesus,bare for at nævne nogle af de højeste, Hellige, Rishier,Yogier,Helgen,Engle Ærkeengle) og mange andre vil være tilstede her på jorden i tilfald at Gud beslutter sig at vise sig her på vores planet. Mange Hellige vil manifester sig selv uden sådanne fartøjer.


Ved at Gud selv er på planeten så vil det betyde at planeten er øjeblikkelig åndelig med alt som er på den og er Guds egen transcendental leg.Det betyder ikke at alt som er her er anderledes men dem som er troende føler det som anderledes lykkelig og lyssaglig.Andre som ikke kan, vil, må, føle, sanse at Gud er tilstede vil gå i opposition til alle dem som elsker Gud og Gud personlig.


Alle skinende ting på denne planet vil falme i deres glans når Gud personlig er til stede.Enhver skønhed bliver dens egen skygge blot. Enhver bevægelse fra almindelige væsener vil virke plump og simpel.


Når Gud kommer ned til planten jorden, vil der være varsler som er ikke til at misforstå. Gud selv har alle sine tegne med sig og dem som er indviet ved hvad det er for tegne han naturlig har på sig og med sig.


Det er ikke enhver som kan komme her ned og påstår at han/hun er Gud personlig idet han hun viser nogle mystiske kunststykker eller tryllekunster eller så kaldte små mirakler.


Hvorfor skal Gud være en hemmelighed når han er hemmelighedens oprindelse? Han er allered her i enhver levende krop,Guds Krishnas barmhjertighed er så stor at han viser sig måske når der er bare en ren hengiven i bland os som fornøjer ham. Jeg er det i hvert fald ikke da jeg er en af de mest faldne af os alle sammen.


Hari Bol

kærlig hilsen

Bhakta Ulrich

And here is the reply I sent to him as the last script today:

Kære Bhakta,


Mange tak for at du har taget dig tiden til at skrive og til at lære mig at forstå nogle ting, som Gud endnu ikke har introduceret mig for før nu igennem dig. Jeg er dig taknemmelig for, at du hjælper mig videre i min udvikling på samme måde, som jeg forsøger at hjælpe andre videre med deres udvikling i dette forum.
Jeg er enig i din omtale af én gud og hermed også ét folk, og titlen på min tredje bog, som jeg offentliggør løbende, mens den skrives er da også netop ”Én Gud, ét folk”.


Jeg er i dag et almindeligt menneske, som modtager den begrænsede information, som Gud indtil nu har valgt at give mig. Det betyder, at jeg i dag ikke ved alt om alle eller alt, og jeg takker dig derfor af et varmt hjerte for, at du tog dig tiden og viste dit store engagement også i at lære andre mennesker om, hvordan man kan udvikles som menneske i forhold til en forståelse af guddommen.


Herunder siger jeg dig tak for din information om, at Gud ikke bliver gammel – jeg er enig, han er stadig UNG AF SIND og still very much alive and kicking – for din introduktion til Srimad Bhagavatam, om at alle er Guds evige tjenere i kærlighed, om at alt i universet har en bevidsthed, om dualisme og materie og om Guds strålende fremtoning m.v.


Også tak for din stærke tro på Gud og for at informere om din TRO på, hvad der sker, når Gud kommer til jorden – om at alt øjeblikkeligt bliver åndeligt, at troende bliver lykkelige og at ikke troende vil være i opposition til de, der elsker Gud. Tak for din tro på, at du mener at forstå varsler og tegn for Guds komme, og der hvor vi er forskellige, Bhakta, det er, at du bygger disse formodninger på en TRO, jeg bygger min historie på den sandhed, som gives af Gud direkte igennem mig selv som en integreret del af mit sind.


Bhakta, jeg forsøger at forstå dig så godt som muligt, jeg kan følge dig på nogle områder, jeg har lært af at læse dine ord i dag – jeg har læst ord for ord for at forstå, og mange tak for det – og jeg vil spørge dig, om du vil tilbyde mig det samme, at starte med at læse nogle ord fra min hjemmeside stigdragholm.spaces.live.com
– du kan for eksempel læse om gralen i min sjæl i mit manuskript fra den 1. marts 2010 og endnu mere herom fra den 13. februar 2010, hvor jeg har inkluderet et uddrag af en clairvoyance, som én af verdens førende medier gav mig i 2006, hvor hun spirituelt modtog information om og loyalt oplyste, at jeg er Moses (min første ankomst) og gralen – en viden, som hun gav mig få dage før, at Gud begyndte at tale til mig direkte. Dette kan være et sted for dig at starte med at læse, hvis du måtte ønske at gøre dette.


Den oplevelse, du vil modtage er en forståelse af, at der også er plads for dig til at revidere din TRO, og at Gud ER kommet med sit kærlighedsbudskab, som han i dag er glad for, at du også bruger tid på at formidle i forhold til andre.


Afslutningsvis vil jeg igen takke dig for dit engagement og sige, at dine ord ikke er lette at forstå – det kræver at man bruger tid og i mit tilfælde krævede det som sagt, at jeg virkelig læste hvert eneste ord for at forstå dig. Jeg kunne forestille mig, at mange af denne årsag har vanskeligt ved at forstå dig og som du måske kan forstå, er dette en følelse, som jeg deler med dig, når jeg oplever, at andre ikke forstår mig – fordi de ganske enkelt ikke tager sig tiden til at forsøge at forstå.


Gud er med dig Bhakta – og han siger, MÅ DU SNART BLIVE VOKSEN – et særligt budskab til dig, som du bør kunne modtage med glæde, fordi det er sagt med glæde.


Kærlig hilsen fra

Stig

Pernille.

And finalising the day by watching the X-factor show on DR1 and the theme tonight was inspired by ALL OF US TO YOU and to the world THIS IS JAMES BOND ARRIVING and we know THE ONLY ONE HAVING THE LICENCE TO KILL IS ME and you know in connection with Judgment Day and this is what this was about and you can find for example a from maybe 3-4 years ago where I am chasing the Devil in what the dream told would be extremely difficult BUT THAT I WOULD DEFEAT HIM – and the dream is somewhere in one of the documents which is collected under book no. 1.

And the Council spoke maybe 100 times through the judges tonight and I decided not to write it down, BUT THE SHOW IS FULL OF SYMBOLS if anyone should find interest in searching deeper.

At the end of X factor REMEE was put in a totally IMPOSSIBLE situation choosing to send out one of the two persons he love – this is the symbol – and my dear KAREN: THIS IS THE CHOICE I ASK YOU TO TAKE. WHAT WILL YOU CHOOSE?

About Stig Dragholm

I am a writer transmitting the words of the Trinity - God, the Son and the Holy Spirit of the Universe. Please read my website showing the road to our New World of love, joy and happiness. Born: May 3, 1966.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

