15th March 2010 – God is thrown out by a non-believer from the board of “enlightened people”

Summary of the script today

SUBJECT

SUMMARY

Dreaming of secret negotiations in EU to help countries in debts Dreaming of being all “personal profiles” in tests having the combination of inspirer/analyzer as my favourite, Angela will speak to God too, gossip about me behind my back from former school mates, secret negotiations in EU to help countries in debts, a dream of Søren H. who would like me to work for him which is also a symbol of “normal life”, the cultural difference between “modern” Copenhagen and “old fashioned” Jutland,.

A2B course: Symbols of a system melt down

Susanne was eager following up on all people on CV’s and applications and allowing me to “mind my own business”. I don’t need to produce applications, but I am on a useless job search course, the Commune believes I am invalid/negative, but I am working the hardest of all showing a positive attitude. This is a system melt down.
Wakening up more IMPORTANT servants at www.selvet.dk I received more negative replies today and also a simple question from Nønne about what I do today and I decided to share more information about the meaning of Nønne’s dreams of Judgment Day and UFO’s, I write about the journey to become servants of God of users of the forum and that Nønne is a part of the outer part of the source itself with the purpose to avoid total destruction of Earth.
The story of my bicycle repair Today I spoke to a PROFESSIONAL at the bicycle workshop and afterwards I understood that I asked for a refund based on a misunderstanding when I had my gear repaired in February and on this basis he was KIND to offer me a free patch of my tire today – so another day where I learned something new J
Michael threatens to expel me from Selvet and to try removing my writings from the Internet! Today was the day where Michael – the forum moderator – became so tired of me that he sent me a private email threatening to expel me from the board and to contact www.live.com to ask them to remove my “unpleasant writings”. I decided to bring his threats to the PUBLIC by showing it to all users on his own FORUM and to ask the users to support or oppose me by holding a small JUDGEMENT DAY – and furthermore I DID MY BEST TO INFORM USERS OF WHAT THEY DON’T UNDERSTAND AND SHOW NO WILL TO UNDERSTAND – FOR EXAMPLE THAT GOD AND THE DEVIL IS WITH EVERY SINGLE PERSON EVERY SINGLE SECOND OF THE DAY. AND I CONCLUDE THAT NO MATTER WHAT MICHAEL DOES, HE CAN DO ABSOLUTELY NOTHING TO REMOVE MY WRITINGS FROM THE INTERNET! HE ACTS LIKE I HAVE SEEN IT WITH FAMILY, FRIENDS, THE COMMUNE, PASTORS ETC. – NO DIFFERENCE!
Michael removed my last post and he DID expel me from Selvet And Michael only needed few minutes to read my post to decide to EXPEL me BECAUSE HE IS HYSTERICAL and now MICHAEL IS ONE OF THE BEST ACTORS OF THIS BOOK SHOWING NEGATIVE FEELINGS TO TEACH THE WORLD NOT TO SHOW NEGATIVE FEELINGS. THIS IS WHAT IT IS ABOUT, MICHAEL, AS I TOLD YOU!
Informing the Pastors about my decision from yesterday to leave the church I also sent an email today to the Pastors about my decision from yesterday including the script of yesterday.

 

Dreaming of secret negotiations in EU to help countries in debts

After a very hard day yesterday I am looking forward to what seems like a quieter day again. Today I am still feeling tired from hard work yesterday even though I had what I would say is an “almost alright” sleep again – and Kim S. this was why you always asked me to keep on working hard also after I had been working very hard for days to finalize a task, there is no room to relax and the reason Kim was to prepare me for this work I am doing now – without this training of yours WITH THE INSPIRATION OF GOD I would not be able to carry out this work.

Later yesterday evening God played “We’ve got tonight* by Kenny Rogers and Sheena Easton for me.

And God is still dreaming for me, I am still writing and the Earth is still moving forward – therefore.

  • Peter from Acta shows me a coordinate system and he puts a dot at the top right saying that this is my personal profile and I tell him that I am not only like this in a coordinate system, I have two sets of complete feelings and I am all coordinates of the system and I ask him “guess who I am”
    • This is really only to say that all managers and you know people have put me “in boxes” all of my life on basis of their own thinking and behaviour and the truth is that I am both the inspirer, analyzer, director and social minded and some people have seen more of one type and others more of another and you know also depending on what they have wanted me to do and if you can find any tests on me out there you will see very different results and none are the reality but I like best to be a combination of the inspirer and analyzer as I HAVE WRITTEN ABOUT BEFORE and have you read that Sanna?
  • I am driving an old Volvo, which has run 264,000 km and “something about” a radar and the roof of the car.
  • I see that I am about to start calling Angela.
    • This means that GOD/I WILL SPEAK TO ANGELA TOO and yesterday God said to me that we are more or less done with out preparation for the Council and foremost of the spiritual servants we will call upon and yes that is right we have now started THE PROCESS OF WAKENING UP THOUSANDS OF SERVANTS ALL OVER THE WORLD:
  • I am standing in front of my old school Mørdrupskolen where I see Allan as a passenger in a car coming from the small road where Henrik lived. To my surprise Allan has no problems saying hello to me now, he says that he has been together with Jack, who has invited all our old class mates without me.
    • So Stig this is not only what it is about this is about me and you and no acceptance from old school mates and yes JACK YOU ARE THE LEAD IN THE CHORUS or you were at least in the chorus of people communicating on the internet about you saying I DON’T KNOW WHAT HAPPENED TO HIM and Jack maybe you will start by saying apology to the best friend you have ever had too and to really dig deeper into my books to GE T THE FULL PICTURE JACK and yes YOU ARE ABOUT TO BE APPOINTED TOO and ONE OF MY FINEST SERVANTS YOU ARE and God gives me almost tears running down from my right eye and yes ANOTHER DEVIL IS A MAN NEXT TO GOD and you know THIS IS ONLY TO SAY THAT I FIRST AND MY FAMILY STILL: INFECTED BY THE DEVIL WHO IS RULING THE WORLD and this is what WE ARE STARTING TO REMOVE FROM THE WORLD.
  • I see politicians of the European Union carrying out secret negotiations where Italy is told “take it or leave it” and I feel negotiations with 1-2 other countries too and the negotiations are based on a calculation of a maximum debt per capita.
    • And this is about the critical economical situation which some STATES experience and what is going on behind closed curtains.
  • I meet Søren H. in an office in Copenhagen. He says that he is giving Paul and Søren F. a salary which is 2,500 DKK more per month than what he gave me and a company car too and he is very keen to get me back working for him. In the dream I think that it would be nice to get a salary like this again.
    • And we know Stig this is about normal life coming and we know HOW ARE YOU DOING PAUL AND SØREN F. – ARE YOU SURE THAT YOU ARE DOING YOUR ABSOLUTELY BEST TO GET THE BEST RESULTS?
  • I am at a funeral in the Copenhagen area and an old woman from Jutland is joining the funeral but because of what looks like a not opened attitude and an old fashioned language – she says “De” instead of “du” to people – nobody wants to speak to her.
    • Here you see a very different development of people in a big city like Copenhagen compared to conservative areas in Jutland as an example where development has almost stopped and what I really want to say here is that I LOVE DEVELOPMENT and I LOVE OLD TRADITIONS and you know THE BEST OF BOTH SIDES AS A COMBINATION and I love people being open to other people to learn and evaluate the differences of people.
  • I am playing table tennis with Michael Laudrup and we have a very joyful time doing this.
  • I see the image of Sidsel in front of me only to say that SIDSEL YOUR ROAD TOWARDS GOD IS REALLY ONLY TO DO WHAT YOU ARE DOING AT THE MOMENT, because of the feelings you get when you see my picture every single day on Facebook and your job is still to tempt me by showing “the good side of life” through your Facebook posts which is a life unreachable for me, however normal it would have been if I was not the one I am.
  • I hear the song “an innocent man” by Billy Joel – a total favourite of mine and no. 2 cd I ever bought in 1984, listen to this song in a remastered and non-remastered version on a very good stereo equipment and YOU WILL KNOW WHAT I MEAN WHEN I TALK ABOUT QUALITY – and later I hear “signed sealed delivered I’m yours” by Stevie Wonder and I “wonder “ if this has something to do about the STAMP as a symbol of being approved by GOD and yes ALSO TO SAY THAT I WILL LIFT YOU UP and GIVE YOU TOMATOES and of course it is – and if you don’t understand this language, it is simply because you have not read my book!

A2B course: Symbols of a system melt down

Today at the A2B course I did the script of today and at the morning briefing with Susanne and Helle, Susanne wanted to ask people of their plans today – and I understand that when thinking of what most people do here which is NOTHING – so we took a round in plenum and I discovered that Susanne was eager to help all people with CV’s, applications, campaigns etc. and when it was my turn I simply told the truth, that I am still writing on my book and she was kind to ask me if I don’t have a writing cramp and I said “No, it is all a matter of attitude, thank you for asking” and I said that I did not need any help as my answer to her question in plenum if we needed help.

And during the briefing God made her almost “ dizzy” and we know she spoke about showing “your handsome face” and to be “rundt på gulvet” (“round on the floor” – can you say that in English?) and then she started turning around herself surprising herself (!) and more and of course only small symbols saying that this woman is also keen to get to learn me, this is what it is about.

And what you see here is the total collapse of this system, where the Commune – not understanding – have signed me off from the Jobcentre because they believe I have none or only little working capacity, which means that I don’t need to produce any more applications and still I AM IN PRISON AT A2B at a “job search course”, where I have nothing to learn AS THEY KNOW HERE AT A2B, where they know I am the hardest working of all and that I am positive to both the teachers and the people attending the course – and today I was the only one Susanne did not follow up on in order to agree on this or that. Can you see what this tells the world: A SYSTEM MELT DOWN!

Wakening up more IMPORTANT servants at www.selvet.dk

I thought today would be a more relaxing day without ALL OF THESE EXHAUSTING NEGATIVE FEELINGS AT www.selvet.dk, but APPARENTLY PEOPLE AT THIS FORUM CANNOT CONTROL THEIR NEGATIVE FEELINGS and you know MY MISSION WRITING THIS BOOK IS SIMPLY TO EDUCATE HUMANITY on basis of my daily experiences, where I write what I experience and I tell you about my honest FEELINGS – when people make me happy and when people make me SAD, and every single time people make me SAD – and there are MANY of those – you are feeding the Devil and yes TORMENTING ME STILL even though I AM PART OF YOU TOO he says looking up at me smiling and he also says that HE USES LESS AND LESS OF HIS ENERGY TO TOMENT ME but MORE AND MORE ENERGY TO RELEASE IN THE COMING DISASTER as I HAVE PROMISED EARTH and WHICH WILL PROBABLY WAKE UP MOST PEOPLE AT THIS FORUM.

The day today started with more NEGATIVE replies and I HAVE DEICDED TO BRING THEM HERE TO TEACH THE WORLD OF WHAT NOT TO DO WHEN YOU ARE NEGATIVE AND DO ABSOLUTELY NOTHING TO REALLY TRY TO UNDERSTAND – you know WHEN YOU SHOW LAZYNESS and DECIDES WITHOUT HAVING THE FOUNDATION TO DECIDE – this is what I have been written as a general theme of my books and PLEASE REMEMBER MY DEAR USERS ON THIS FORUM TOO: PEOPLE MENTIONED IN MY BOOK WILL BECOME SERVANTS OF GOD – this is what GOD/I will offer ALL OF YOU LATER:

FIrst I liked the kind words of Verner with his basis today where he does not understand me:

Hej Stig.Du nå undskylde.Jeg tør ikke nedgøre dig,men nu har jeg gennemgået din side.Men jo mere jeg læser,jo mere forvirret bliver jeg.Jeg ved ikke om det er mig det er galt med,men jeg er hverken ordblind eller dement.Men jeg vil sp dig:Kender du bøgerne ( Guddommelige samtaler) af Neale Donald Walsch.Han har skrevet flere bøger om hans samtaler med Gud og disse ser ud ti at være meget troværdige.Jeg har lært meget af dem.Nu skal du ikke tage det som en nedgørelse.Det er sikkert mig som er lidt dum.Men jeg hilser Kristus i dig og jeg vil stadig læse dig.Kan du have en god dag Stig Alt vil ordne sig henad vejen

And after Verner, I BRING YOU HENRIK WORKING FOR THE DEVIL – and HENRIK YOUR NAME WILL ALSO NOW GO OVER IN HISTORY and WHAT DO I THINK ABOUT HENRIK’S POST? If I find it positive and if it makes me happy? No! If I find it negative, not understanding and makes me sad: Yes! And MICHAEL – the forum moderator – this is simply the idea of my book: TO SHOW THE WORLD HOW THE WORLD IS BEHAVING AND NEED TO CHANGE BEFORE COMING TO MY FUTURE KINGDOM. DO YOU THINK IT IS MORE IMPORTANT TO FOCUS ON THE NEGATIVE FEELINGS OF PEOPLE AS I SHOW OBJECTIVELY TO THE WORLD WHEN YOU KNOW THAT ALL OF YOU – INCLUDING YOURSELF – WILL BE OFFERED TO BECOME SERVANTS OF GOD FOR PARTICIPATING IN THIS BOOK? THIS WILL COME TO YOU TOO AND THIS IS BOTH TO MICHAEL AND TO HENRIK WRITING THIS TODAY:

Hej Verner


Du skal absolut ikke undskylde noget som helst. Det er ikke dig der er noget galt med, du har dit på det rene.
Jeg har læst en del gennem nu af Stig`s materiale, og det er det mest usammenhængende volapyk, det er ikke andet en en lang dagbog fra en person, der ikke kan se en helhed i den verden vi lever i.

Så Verner tag det bare helt roligt, og jo før du kommer ud af kløerne på Stig jo bedre er det. Du må aldrig falde næsegrus for en sådan person, hvis du skal bevare din indre styrke skal du tro på dig selv, og ikke på andre. Vi er mange der holder af dig Verner


Henrik

And here is one more for the record and please understand Hannah that all people have both God and the Devil in them and when you decide to oppose me without understanding, then the Devil helps you, and when you later call your mother and say hello BECAUSE THIS IS WHAT YOU WILL BE ABLE TO DO then it is GOD WORKING WITH YOU. IT IS NOT ALL “BLACK OR WHITE” – the light and the darkness is everywhere and it is mixed inside ALL PEOPLE today J. So this is what Hannah wrote and do I need to tell you if she made me happy or sad because of her IGNORANCE?

Kære Stig.


Hvordan kan du være så skråsikker på, at alle andre end dig arbejder for djævelen og at det andre får ned kommer fra det mørke mens det du får kommer direkte fra Gud ?


Stakkels dig den dag du vågner op og erkender hvordan virkeligheden hænger sammen. Jeg håber din familie har styrke til det forløb du udsætter dem for.


Kærlig hilsen

Hannah
Lyset stiller ikke krav – det gør kun det mørke.

And then FINALLY NØNNE – WAITING FOR YOU TO WRITE I HAVE – WAS ”KIND” TO WRITE THIS QUESTION TO ME:

Hej Stig,


Må jeg spørge dig, hvad du laver til hverdag?


Kh
Nønne

And this is where I decided that I wanted to do my best today BECAUSE OF MY POSITIVE FEELINGS AND MEMORY OF NØNNE FROM 5 YEARS AGO and because IT IS NEEDED TRYING TO MAKE THESE PEOPLE UNDERSTAND BECAUSE SADLY NOT MANY PEOPLE TODAY DO WHAT IT TAKES TO UNDERSTAND and my feeling is really that MY WRITINGS HERE ARE TOTALLY UNNECESSARY if you only DID WHAT IS INCLUDED IN MY BASIC WORK RULES OF BOOK NO. 2 WHICH WILL COME TO ALL PEOPLE ALL OVER THE WORLD:

Hej Nønne,


Mange tak for dit spørgsmål – jeg håber du vil forstå behovet for et lidt længere indlæg her for at skabe forståelse.
Mit arbejde i dag er at skrive min bog – det har det været på fuld tid siden 1. maj 2009, hvor jeg startede med at skrive min bog nr. 2 og deltid siden 2004. Jeg har tidligere været 25 år i bank og forsikring i ”almindeligt arbejde”. Hvis nogen skulle være interesseret, kan mit CV downloades fra mit bibliotek
www.mediafire.com/stig.


Jeg har aldrig arbejdet som ”alternativ behandler” – én ting er at være i kontakt med kilden, noget andet er at være et direkte udspring af kilden – og fordi Gud ikke har ønsket at åbne mig før 2004 med en gradvis stigende styrke.


Du husker måske, da vi mødtes hos Joy Foundation i 2005, at flere af de clairvoyant-studerende modtog besked om, at jeg skulle være en ”lærer”. Dette var et budskab om min fremtid ikke blot som ”lærer”, men som ”verdenslæreren”. I dag står jeg symbolsk foran døren til opfinderen af Matrix – hvis I kender filmen – og banker på, hvilket er ét af de vigtigste budskaber til jer her på forummet for at forstå. Jeg ved ikke, hvad der er inde bag døren – andet end, at dette er stedet, hvor universet blev født og dét sted, som er mit hjem. Dette er mit udspring, som jeg i dag kun er en flig af.


Nønne, jeg husker gode timer sammen med dig og andre for 5 år siden og jeg har derfor brugt noget tid i dag på at læse dine hjemmesider, og jeg glæder mig meget over at se din udvikling og dit uselviske hjerte – som jeg fortælles nu – i forhold til at ville hjælpe andre og her siger jeg blot Nønne, at ”hjælpen” ikke skal rettes udad i forhold til mig, som er dét, du tænker på, men indad i forhold til dig selv, fordi dette er nøjagtig den inspiration, du har modtaget til at skrive om spejlet og om, hvordan man opfatter virkeligheden igennem sine egne øjne, og virkemidlet her er FORSTÅELSE – og også forståelse af, at Gud har ført mig igennem sig selv som Fanden for at finde sig/mig selv på den anden side – og med dette som baggrund håber jeg, at du forstår den mail, jeg sendte dig for et par år siden. FORSTÅELSE er nøgleordet.


Jeg har læst nogle af dine drømme her på siden, og jeg har selv skrevet hundredvis af drømme ned – nogle gange 10 eller 20 på en nat – i flere år, og jeg har nu et godt kendskab til betydningen af mine drømmesymboler, og her er det så, at FORSTÅELSEN sætter ind igen. Det vil kræve ÅBENHED fra dig også Nønne at begynde at forstå, at du er en del af kilden også og ikke den centrale kilde, men så væsentlig en del af kilden, at du er udset til en ganske særlig mission her på jorden, som vil komme til dig om ikke lang tid – dette er årsagen til de lidelser, som du har gennemgået i dit liv og som dine drømme også giver som udtryk, og som jeg endnu ikke har set nogen her på Selvet tyde rigtigt – ganske enkelt fordi ingen endnu har forstået betydningen af dine drømmesymboler (som også gælder andre med samme symboler) og nedenfor giver jeg forklaringen på nogle af dem, og der er flere hvor de kommer fra – NÅR DU BEGYNDER AT LÆSE MINE BØGER, som hver dag starter med en beskrivelse af mine drømme, og når du har læst tilstrækkeligt, så vil du se, at de samme symboler kommer over tid og at de hermed giver svar på sin egen betydning – og hermed også svar på dine/jeres drømme, fordi symbolerne stammer direkte fra den centrale del af kilden:


Mit udgangspunkt har været dine drømme om dommedag og rumskibe fra

www.selvet.dk/index.php?option=com_kunen…catid=42&id=7269 og

www.selvet.dk/index.php?option=com_kunen…catid=42&id=7262
Helikopter:
Betyder at Gud løfter dig op spirituelt med en endestation, som jeg kun kan udtrykke således: ”PÅ ET HIDTIL USET NIVEAU HER PÅ JORDKLODEN” – det er dét vi taler om Nønne.


Træ og skov:


Symboler for KILDEN.


Bornholm og andre ”skønne øer”:


Guds hjem.

Strand, vand og is:


Lidelser i livet – i jeres tilfælde SKABT AF GUD.


Tivoli:
Guds ”land of joy and happiness” – “paradis” – Guds kongerige.
Enden af togrejsen.


Tog/rejse:
Din rejse fyldt med lidelser i livet på vej mod at møde Gud – en rejse, som NÆSTEN er overstået, og som i tid ”i mindre udstrækning” vil afhænge af, om du forstår mig eller afviser mig.


Kat:
Et symbol af godhed og renhed.


Ildkugler i træerne:


Menneskehedens angreb på det guddommelige. Menneskeheden er ved at nedbryde ikke bare det guddommelige, men hele menneskeheden selv, dette er dommedag – hvilken side vælger man?


Og drømmene om naturkatastrofer, dommedag og UFO’er er ikke så meget symboler: DET ER VIRKELIGHED, som vi kommer tættere og tættere på – og menneskehedens værste mareridt om dommedag bliver virkelighed, hvis ikke vi formår at få menneskeheden til at forstå og til at vælge rigtig side. Og omvendt, lykkes det at få menneskeheden til at forstå – som er det billede, der tegner sig klarest lige nu – så vil Gud vise sig stærkere og stærkere og til sidst vil han udslette djævelen og byde ALLE – som er MÅLET eller i hvert fald langt de fleste – velkommen i Tivoli efter at hele menneskeheden har afsluttet deres togrejse – altså til mit nye KONGERIGE.


Det er denne rejse, som flere af jer her på forummet allerede er på, og de af jer, der har nogle af disse symboler i jeres drømme, I VED HERMED, AT I ER UDVALGTE TJENERE FOR GUD MED EN GANSKE SÆRLIG MISSION FORAN JER: AT HJÆLPE MIG MED AT OPLYSE MENNESKEHEDEN, BRINGE FOLKET HJEM TIL GUD MED MÅLET OM AT PÅBEGYNDE ET NYT FYSISK LIV (transport til NY PLANET VIA UFO’er), SOM VIL GIVE ALLE EN BETYDELIG STØRRE GLÆDE END I DAG – og det er dette som sker i 2012 OG IKKE NOGET SOM HELST ANDET!


Det er derfor, at jeg VENLIGT beder jer om at forstå. Mit budskab her på siden har intet med ego, storhedsvanvid, selvhævdelse, undertrykkelse af andre eller tilsvarende at gøre. Hvis I tænker sådan, er det ikke mig, der er billedet, det er af jer selv, når I ser ind i spejlet. Og NEGATIVE YTRINGER SKABER NEGATIV STEMNING og grobund for MISFORSTÅELSER og de, der vælger denne vej, arbejder hermed direkte IMOD GUD. Dette er kampen om dommedag, som føres direkte i dette Forum og alle I, der læser dette, er aktørerne og eksempler på hvad der kommer til at ske i verden. VÆLGER I GUDS SIDE PÅ VÆGTEN ELLER FANDENS PÅ DEN ANDEN SIDE?


MIT BUDSKAB ER: VIL I VENLIGST FORSØGE AT FORSTÅ, AT VI HAR EN VIGTIG OPGAVE FORAN OS og GUD HAR VALGT AT OPLYSE JER PÅ DETTE FORUM SOM NOGLE AF DE FØRSTE PÅ JORDEN. OPGAVEN ER IKKE NEM, det er sådan Gud har skabt den, DET KRÆVER AT I LÆSER OG FORSTÅR og at I IKKE GIVER OP og tænker negativt. ALLE HERINDE VIL KUNNE SE GUDS ORD I MINE BØGER, hvis I VÆLGER EN POSITIV ATTITUDE og læser i NOGLE TIMER.


Forstå venligst, at det er JERES FORVENTNINGER TIL HVORDAN GUD VIL ANKOMME, som er begrænsningen i FORSTÅELSEN og at Gud har valgt denne ankomst for at vise verden, hvor vigtig FORSTÅELSE og KOMMUNIKATION er – ved at gøre det ”på overfladen” svært at forstå, hvor det i virkeligheden kun TAGER FÅ TIMER AT LÆSE OG BEGYNDE AT FORSTÅ.


HVEM VIL BRUGE NOGLE FÅ TIMER TIL FOR EKSEMPEL AT LÆSE MIN BOG FOR FEBRUAR 2010 på 139 sider OG SÅ HEREFTER GIVE EN BESKRIVELSE HER PÅ SIDEN? Er det en åbenhed, som nogen vil vise for at hjælpe?


Jeg siger mange tak til de af jer, som er begyndt at tage mit ord alvorligt – DE AF JER, SOM ARBEJDER OG TÆNKER LOGISK OG OBJEKTIVT. Tak for det – I er allerede på vej hjem og ved at afslutte jeres togrejse – men stadig: ”Hav tålmodighed”, der vil gå ”måneder” for de fleste.


Nønne, jeg håber, at dette indlæg vil inspirere dig og jeg får her et billede af dit SPIRITUELLE JEG som siger ”JEG GLÆDER MIG TIL AT KOMME HJEM” og ja dette bør ikke lyde mærkeligt for dig, Nønne, fordi jeg har lige givet dig dit livsformål og det vil du kunne mærke, hvis du udviser ÅBENHED. Jeg anbefaler dig og andre til at læse mine daglige blogs på
stigdragholm.spaces.live.com og samtidig at starte med at læse introduktionen til bog nr. 2 efterfulgt af bog nr. 2 – eller for eksempel Februar 2010 fra bog 3, hvis du ”gerne vil i gang hurtigt”.


Også tak for dine flotte symbolske malerier og tegninger – jeg har set flere af dem, som jeg godt kan lide – du gør allerede i dag et FLOT arbejde for andre, men det vil synes som INGENTING I FORHOLD TIL DET, som er din livskontrakt og som du kommer til at udføre med det enkle formål af UNDGÅ AT JORDEN GÅR HELT TABT.
Mere vil komme om dette senere.


Kærlig hilsen fra

Stig

And after my post more people put up posts among others from VERNER – WHOM I LIKE VERY MUCH TOO and also some negative and you can see the rest of the posts today on this at the following link and from now on I will include what I believe are important posts only to include here: http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=41&id=121471&limit=25&limitstart=25#121627

And here in I can add that ALL OF THESE ATTACKS I RECEIVE BECAUSE PEOPLE DON’T UNDERSTAND AND DON’T SHOW MUCH TO UNDERSTAND MAKES ME VERY SAD INDEED and my true and inner feeling is that I WOULD NEVER GO THROUGH THIS EXPERIENCE IF IT WAS NOT IMPORTANT TO WAKE UP AS MANY SERVANTS AS POSSIBLE BEFORE WE FACE THE WORLD TOGETHER.

Besides the sad feeling it also gives me the direct feeling of discomfort and THROW UP as I have had so many times before in my life to come to this point TO HELP HUMANITY THE BEST WAY I CAN.

The story of my bicycle repair

Today I went back to the bicycle workshop to get my bicycle and to speak to Stig J. about my repair from February and in February I understood that they would repair the gear by changing the gear wheel and back then the employee also said something to me, which I have difficulties remembering but I believe he said it could also be the cables and “more inexpensive” but THIS I AM NOT SURE ABOUT but it is the best I can recall.

When I spoke to Stig today I was surprised because he said that when changing the chain, which they did at the same time in February because it was broken, it was a condition also to change the gear wheel and as I said in February I HAVE NO TECHNICAL KNOWLEDGE OF THIS – I just try my best to understand – so now I don’t know if what they did with the gear wheel was needed or not to repair the gear and I am only thinking here that Stig today said that it was a condition to change the gear wheel in all circumstances then this may just be the true answer because I believed in what he told me because he was a professional, and then I may have asked for a refund, which I was not entitled to and if this is the TRUTH – and even POLLE AS A TOTALLY CLEAN DEVIL NOD HIS HEAD HERE – then he played the Devil inside of me last week BECAUSE OF THE MISUNDERSTANDING, which occurred in February and here just to say that YOU NEED TO BE CAREFUL WHEN YOU EXPLAIN PEOPLE AND YOU NEED TO BE EQUALLY AS CAREFUL WHEN YOU UNDERSTAND – and often people will use the explanation “I don’t have technical knowledge” when they don’t intend to try to understand because they don’t have an interest WHICH IS FINE WITH ME WHEN THIS IS NOT YOUR WORK and when I think of what happened in February, he told me that he could not guarantee that the gear would work again because I asked for a better price and the conclusion today was that the nice man Stig said that I did not need to pay for the patch of the tire today. So this is ALSO HOW IT CAN GO – and if I paid FULL price this would probably not have happened – so just to say that I AM NOT PERFECT.

Michael threatens to expel me from Selvet and to try removing my writings from the Internet!

AND YES this is really what happened today and welcome back Michael and I CAN SHARE THIS SECRET WITH YOU – which is becoming less and less a secret every single day because more and more reads it – I AM THE SON OF GOD and yes MICHAEL PLEASE DON’T DOUBT ME WITHOUT READING ME and you are doing other people have done here in the beginning of my mission too: TO READ MY SCRIPT BECAUSE OF OWN SELFISH INTERESTS and because of this EGO of yours MICHAEL YOU DEVELOP THE SAME FEELING AS I DO: THE FEELING OF THROWING UP and the only difference is that I DO THIS TO HELP YOU and you do what you do IN ORDER TO OPPOSE ME TO DO WHAT YOU BELIEVE IS TO SAVE YOURSELF BUT YOU KNOW IN THE ABSOLUTELY WORST CASE COULD MEAN THAT YOU WOULD KILL MILLIONS OF PEOPLE IF YOU SUCEEDED TO GET MY WORDS OFF THE INTERNET – which is the WAR I AM FIGHTING WITH THE DEVIL because the Devil will do everything he can to remove my scripts THIS IS HIS TASK and if he succeeds, he will win and if I succeed I will win and you know ALL OF YOU ACTING BECAUSE OF THE THOUGHT THE DEVIL SENDS YOU: YOU CAN DO ABSOLUTELY NOTHING – my story is already on the Internet and should anyone SERIOUSLY try to remove my scripts, the will show up another place the next day! As easy as that.

And here is the PRIVATE EMAIL HE SEND ME TODAY threatening to expel me TOMORROW from the board and to contact www.live.com to ask them to remove my blog and MICHAEL HAD YOU EVEN CONSIDERED THAT I HAVE A LIBRARY OF APPROX. 2,000 PAGES at www.mediafire.com/stig and hundreds of other files to ENLIGHTEN MANKIND and WHAT WILL YOU DECIDE TO DO TOMORROW?

Hej Stig


Du bedes VENLIGST fjerne ALT negativ omtale som du har kopieret fra Selvet til din blog, da vi har set at du skriver meget negativt om dem, der ikke tror på dig, ellers bliver vi nødt til at udmelde dig fra Selvet fordi du simpelthen ikke passer ind – når du virker så fanatisk og samtidig ignorerer mine ord i din tråd – du fortsætter med at fordømme folk – på din blog, og det skal du altså stoppe med, ellers er vi tvunget til at skrive til live.com og klage over din side, og det har vi ikke lyst til at spilde tid på at gøre. Det her er en meget kraftig advarsel til dig, da vi finder din "positive" missionering alt for negativ, og det er der ikke plads til på Selvet.dk


Du bør vide at du kan blive sagsøgt for dine udtalelser af folk der finder at du siger noget om dem der ikke passer – og kalde folk for besatte af djævlen og alt muligt andet, er bare ikke i orden – eller positivt på NOGEN som helst måde.


Så du bør tage denne advarsel MEGET alvorligt, og prøv så at være mere åben overfor folk der kommer og kritiserer dig – for jeg har også læst din blog igennem, og det jeg finder at du skriver om mig, bør du i hvert fald afholde dig fra – for du viser dig bestemt ikke fra den positive side – og har du virkelig Gud med dig eller skulle du være Jesus eller hvem du nu tror du er, så burde du jo nok vide bedre.


Det er meningen, som jeg skrev til dig i din tråd, at ALLE skal kunne være på forummet, og vi kan dele vores holdninger til trosretninger, osv, men det skal foregå på en mere positiv måde – hvor man sagtens kan diskutere om et emne, og andet, blot det ikke går over i at blive fordømmende og personlig fnidder.
Så derfor – retter du ikke alt det negative i din blog om os brugere du betragter som "modstander" af din tro, så ryger du ud UDEN varsel. Så hvis du kan skrive om din tro UDEN at fordømme nogen på den fanatiske måde du gør – så vil du måske kunne få lov til at vise at du kan skrive med alle på Selvet.


Du burde også kende Selvets regler, hvis du nu siger at du har været tidligere bruger.


Jeg forventer et svar fra dig, om at du har forstået denne mail, og du skal vide, hvis du ikke fjerner alt det negative skrevet om os fra din tråd inden i morgen så ryger du ud – uden varsel.


Som moderator på Selvet, er det min pligt at sørge for at debatter ikke bliver afsporet, og jeg er normalt en meget tålmodig moderator i forhold til nogen af de andre i redaktionen, men ikke når det går så langt over stregen som det du præsterer at komme med og skrive om i din blog!


MvH
Michael

And here is the PUBLIC ANSWER I GAVE HIM FOR ALL TO SEE AT www.selvet.dk WHERE I INCLUDED HIS EMAIL AT THE END OF MY POST:

Kære Michael,

Mange tak for din private mail, som jeg har valgt at bringe her, så alle kan følge med, fordi GUD ELSKER ÅBENHED – se Michaels mail nederst – og at besvare her, FORDI DET KUNNE TÆNKES, AT DIN OG VISSE ANDRES FORELØBIGE OPFATTELSE AF MIG IKKE ER DEN GENERELLE OPFATTELSE AF FLERTALLET AF BRUGERE HER PÅ SELVET.

I din mail truer du med at udmelde mig fra Selvet, at klage til www.live.com over min hjemmeside, medmindre jeg ”retter ind til højre” og skriver i min blog, som du og visse andre gerne vil have, at jeg skriver, altså at fjerne min YTRINGSFRIHED.

Og Michael – man beder ikke GUD OM AT HOLDE SIN MUND – NÅR GUD SIGER, AT YTRINGSFRIHEDEN OG SANDHEDEN ER DÉT, HAN SÆTTER ALLER STØRST PRIS PÅ. Det er for eksempel GUD, DER STÅR BAG MUHAMMAD TEGNINGERNE, og når Politiken først valgte at bringe tegningerne, så er der her et eksempel på, at GUD ARBEJDEDE SAMMEN MED TØGER SEIDENFADEN, og når den samme mand senere FOR AT SÆLGE AVISER vælger at GÅ IMOD SINE EGNE PRINCIPPER om at tale sandt og altid at beskytte ytringsfriheden, så er det fanden, der giver ham den tanke at indgå et forlig med muslimerne om noget, som har en afgørende betydning at fortælle verden, fordi MUHAMMAD i sin tid fik en IDÉ OM AT FÅ MAGT og DEN MÅDE HAN KUNNE FÅ DET PÅ VAR AT UDGIVE SIG FOR EN GUDS TJENER, SOM HAN IKKE VAR og i denne situation fik han derfor hjælp fra fanden til at udgive KORANEN, som er et falsum, SOM INGENTING HAR MED GUD AT GØRE.

Dette er få eksempler ud af mange historier, som er at læse på min hjemmesider og i mine bøger – hvor Gud også deklarerer sin kærlighed til alle muslimer, som blot er blevet vildledt – og her giver jeg jer følgende budskaber:


Gud eller Gud selv som Fanden er med hvert eneste menneske dag og nat i hvert eneste sekund og hvis du som menneske gør rigtige ting, så har du selskab af Gud SOM TÆNKER DINE TANKER (!) og gør du forkerte ting, så har du selskab af fanden SOM TÆNKER DINE TANKER (!) OG JEG SELV HAR HAFT SELSKAB AF FANDEN UTALLIGE GANGE I MIT LIV som alle andre også har i deres liv. Dette betyder ikke, at man er OND – men det betyder, at for at blive så ren som overhovedet mulig, skal man føre et ordentligt liv, hvor man træffer rigtige beslutninger og hjælper og forstår andre mennesker i stedet for at tænke på sig selv som et væsentligt element.


Dette er vigtigt at forstå – der er ingen, som i dag er 100% lys eller 100% mørke og den TRO, som nogen har om, at ”lyset stiller ikke krav” baserer sig således ganske enkelt på en misforståelse, fordi LYSET STILLER KRAV OM AT UDVISE ET RENT HJERTE, når man formidler beskeder fra den anden side (og endnu flere for at blive godkendt på dommedag (!) – se min hjemmeside og bog 2) og hvis ikke man udviser et rent hjerte – hvis man har selviske motiver og træffer forkerte beslutninger i sit liv – så modtager man forkerte beskeder FRA DE SAMME SPIRITUELLE KRÆFTER, som virker både som LYSET og som MØRKET, som vi også kan kalde Gud og Fanden for.


Det er denne forståelse, jeg VENLIGT beder jer om at modtage og acceptere som sandheden. TRO MIG – JEG ER I DIREKTE KONTAKT MED GUD OG FANDEN SELV (den samme KILDE) 24 TIMER I DØGNET, jeg kender dem og alligevel bliver jeg stadig snydt, for det sker, at jeg tror, at jeg taler med Gud, hvor det senere viser sig, at det var fanden udklædt som Gud, jeg talte med – som ganske enkelt er fuldstændigt umuligt for enhver levende sjæl med spirituel kontakt at vide eller mærke – og i min situation er det ikke fordi, at jeg lever et urent liv, men fordi ANDRE UDVISER MODSTAND MOD MIG OG HERMED FØDER FANDEN I HANS ARBEJDE OVERFOR MIG – sådan fungerer det for mig SOM DEN ENESTE I VERDEN! Og dette skriver jeg også for at fortælle Filip, at JEG KENDER FØLELSEN AF SPIRITUELT BEDRAG ALT FOR GODT – det er ikke rart (!) – og det er ikke 100% sort eller hvidt i din situation, Filip, fordi det er lidt fra den ene side og nogen gange lidt fra den anden side afhængig af dine valg i tilværelsen – ligesom jeg fortalte Morten, som det fremgår af mit manuskript fra i går den 13. marts.


Nogle brugere skyder mig i skoene, at jeg er negativ og fordømmende, og mine kære venner her på Selvet – fordi det er min følelse – sandheden er, at jeg fortæller jer sandheden uden omsvøb for at hjælpe jer til at hjælpe mig med at hjælpe verden, og som jeg har skrevet før, så har nogen herinde mere travlt med deres følelser end med at forstå det vigtige budskab, jeg giver jer.


Når jeg mødes af misforståelser eller folk, der ikke ønsker, at jeg skriver sandheden – som også findes her – så modtager jeg, hvad der i virkeligheden er meget negative ytringer som ”stakkels dig den dag du vågner op”, ”det er det mest usammenhængende volapyk”, ”er du da komplet splitter ragende vanvittig” og ”bedrevidende om andres virkelighed” for at tage nogle få eksempler.


Og forskellen, som i virkeligheden er dét, jeg forsøger at få jer til at forstå, er: Jeg har ikke skrevet ét eneste negativt ord til jer. Jeg har givet jer sandheden og i min blog – som Michael refererer til nedenfor – har jeg suppleret med at skrive, når jeg er blevet glad for positive oplevelser eller skuffet over dårlige oplevelser SOM JEG HAR GJORT I HELE MIN BOG SIDEN 1.5.2009 FOR AT LÆRE MENNESKEHEDEN OM, HVORDAN VI ALLE BØR OPTRÆDE I FREMTIDEN, så dét I rent faktisk gør her på dette forum er at DELTAGE I GUDS BOG FOR AT BEFRI OS ALLE MOD MØRKETS KRÆFTER og også for at vække jer spirituelt, for GUD ELSKER AT BRUGE FØLELSER og det er faktisk en forudsætning for jeres spirituelle udvikling og også en forklaring på, hvorfor det har været nødvendigt at føre guds tjenere herinde igennem et vanskeligt liv FOR AT KUNNE FORBEREDE JER TIL DEN OPGAVE, SOM I NU STÅR OVERFOR, AT HJÆLPE MIG MED MIN MISSION. JO STØRRE LIDELSER, DESTO STØRRE SPIRITUAL KRAFT – det er den simple sammenhæng, I kan bruge for at forstå jeres eget liv.


Kan I se, at der er forskel på at være negativ uden at kende sandheden – som flere som nævnt har demonstreret – og på at fortælle jer Guds ord for at I skal forstå og for også at vække følelser i jer, så Gud kan udvikle jer det sidste stykke af vejen til at blive hans tjenere så hurtigt som muligt FOR AT HJÆLPE SAMTLIGE MENNESKER TIL OVERLEVELSE? Dette er min drivkraft og INTET ANDET, og det jeg beder om forståelse for.


Michael, hvis du forestiller dig, at du er DOMMER i en retssag, hvor jeg er den anklagede, vil du så fungere både som DOMMER OG ANKLAGER og vil du være dén, som i overført betydning er udklædt som døden, som forsøger at hugge hovedet af mig? Dette er indholdet af dét, du tænker (ved du hvor den tanke kommer fra?) ved at true mig med at kontakte www.live.com
for at få dem til at fjerne mine ”ubehagelige skriverier” og dette sker Michael NØJAGTIG PÅ GRUND AF DÉT, som jeg skriver om dig i bloggen, og som du ikke er meget for at indrømme, men som også kommer her MED DET ENESTE FORMÅL AT UDVIKLE DIG TIL GUDS SANDE TJENER, SOM ER DET, DU OGSÅ ER: DU ER HYSTERISK og kan ikke kontrollere dine følelser, selvom du gør, hvad du kan bag dine ”venlige ord”. Er dette sandt eller falsk?


GUDS VEJE ER URANSAGELIGE – og det kræver, at man er UKONVENTIONEL i sin tilgang for at forstå, hvordan Gud fungerer. Tro mig Michael: DETTE ER SAGT I DEN RENESTE TJENESTE, ELLERS VILLE JEG IKKE AF GUD/MIG SELV FÅ LOV AT SIGE DET – det er for at hjælpe med din udvikling, FORDI DU ER ELSKET PÅ DEN ANDEN SIDE, FOR HVEM DU ER SOM DÉN PERSON, du også i levende live kommer i FULD kontakt med og hermed vil du opleve DIG SELV SOM LYSET MED ADGANG TIL ”et ganske stort bibliotek om universet” – så stærk er den kraft MICHAEL – EN SAND TJENER ER DET, DU ER/BLIVER, NÅR DU ER FÆRDIGUDVIKLET.
Nedenfor samler jeg dine og supplerer med mine inputs, som du kan tage med i dine overvejelser, når du i morgen vil træffe din beslutning – ikke lang tid du giver dig selv for at forstå Gud/mig?:

  • Udmelde mig fra www.selvet.dk ”uden varsel”, fordi du ikke bryder dig om at høre sandheden. 
  • Skrive til www.live.com for at bede dem om at fjerne mine ”ubehagelige” skriverier. Bemærk at du så også skal skrive til www.mediafire.com i USA, hvor Gud har skrevet snart 2,000 sider og hvor der ligger flere hundrede filer til hele verdens oplysning, vil du gerne fjerne alt dette (?) og tror du, at de vil forstå dig og dine personlige motiver? Og hvis du er MEGET heldig og får lukket disse to sider, så skal du følge mig på hver eneste side, som jeg åbner, FORDI INTET – ABSOLUT INTET (!) FÅR MIG TIL AT ÆNDRE ÉT ENESTE ORD I MINE BØGER OG BLOG!
  • Stævne mig – jeg står som en juridisk borger i dette land til ansvar for domstolene.
  • Drøfte mig med redaktionen af Selvet og høre hvilken TRO, SOM ER VED AT DANNE SIG OM MIG – HVIS ALLE UDVISER ÅBENHED OG ÆRLIGHED (!) – og høre, om man vil gøre, som en dommer normalt gør: AT ”BELYSE” (som GUD siger) SAGEN FULDT UD , FØR MAN DØMMER. KENDER DU PRINCIPPET, AT MAN I DANMARK ER ”USKYLDIG INDTIL DET MODSATTE ER BEVIST”?
  • Spørge brugerne på Selvet direkte, om de ønsker at udmelde eller bevare mig som bruger – altså en lille dommedags-afstemning allerede nu – det kunne være interessant at se, hvor mange brugere, som støtter mig UDEN ENDNU AT HAVE UDVIST DERES STØTTE OFFENTLIGT og jeg kan kun anbefale de af jer, som støtter mig om at vise jeres støtte direkte her på siden, selvom det kan være svært, når man risikerer at blive svinet til af andre!
  • Bruge 1-2 dage på at læse min bog fra februar 2010 som en introduktion til ”mit univers” – se det som en spændende knaldroman, som du kan læse i den kommende weekend (?) – og fortæl mig bagefter om dit syn på mig?

Michael, dette er valgene – og måske du selv ser andre, som jeg ikke har set – og spørgsmålet er: HVORDAN ØNSKER DU AT GÅ OVER I HISTORIEN? Som én, der hjælper Gud eller som én, der arbejder imod Gud? Uanset hvad du vælger, vil jeg skrive historien og uanset hvad du gør, så får en hel menneskehed kendskab til dit valg.


Hvis du handler emotionelt og udmelder mig som bruger, så er dette måske mit sidste indlæg i denne omgang – og skulle dette blive den foreløbige udgang, så er I velkomne til at kontakte mig senere, når I måtte ønske mig tilbage.


Og her kommer så Michaels trusler for at få mig til at tie – og Michael DETTE ER SÅDAN, AT GUD KOMMUNIKERER I DENNE FASE, FORDI DET ER SÅDAN, AT JEG BEDST HJÆLPER DIG, DETTE FORUM OG VERDEN. DERFOR!

Michael removed my last post and he DID expel me from Selvet

And it only took MICHAEL VERY FEW MINUTES TO SHOW HIS TRUE FACE TO THE WORLD AS THE DEVIL OPPOSING ME WHEN HE DECIDED TO REMOVE MY LAST POST AND ALSO TO EXPEL ME FROM THE FORUM EXACTLY WITH THE REASON I TOLD HIM:

YOU ARE HYSTERICAL MICHAEL!

AND YOU DID ABSOLUTELY NOTHING TO TRY TO UNDERSTAND ME – even though I did my absolutely best to HELP you – and Michael DO YOU REMEMBER YOUR GENERAL ADVICE TO USERS ON THE BOARD TO ALWAYS THINK TWICE BEFORE YOU SHOW A NEGATIVE BEHAVIOUR AND YOU DID NOT THINK YOU WOULD COME IN SUCH A SITUATION YOURSELF?

MICHAEL, TRY SPEAKING TO NØNNE OR FILIP ABOUT THIS and TRY TO BE OBJECTIVE AS I TOLD YOU SO and you know TRY TO UNDERSTAND ME, will you INSTEAD OF BEING HYSTERICAL?

SO NOW THAT YOU HAVE SHOWN YOUR TRUE SELF TO THE WORLD WHAT WILL YOU DO NEXT – WILL YOU ALSO TRY TO REMOVE ALL OF MY WRITINGS ON THE INTERNET INCLUDING THIS SCRIPT and YOU KNOW IT ALREADY MICHAEL:

THERE IS ABSOLUTELY NOTHING YOU CAN DO – AND MY BEST GUESS IS THAT IT WILL NOT TAKE LONG BEFORE YOU WILL GIVE ME AN APPOLOGY AND ASK ME TO COME BACK TO THE FORUM – and DO YOU REMEMBER WHAT I WROTE IN AN EARLIER POST:

THE BEST WAY TO TEACH PEOPLE IS TO LET THEM LEARN FROM THEIR MISTAKES and this is why Michael YOU ARE GOING THROUGH THIS AND WHY YOU WILL BECOME AN EXAMPLE OF A SERVANT OF GOD WHO WAS NOT APPOINTED AS SUCH WHEN YOU WERE BORN – BUT BECAUSE YOU ARE INCLUDED IN THIS BOOK. THEREFORE my friend.

And this is what you wrote to the users on the forum and I WELCOME ALL OF YOU USERS FROM THE FORUM HERE ON MY SITE TO READ MY VERSION OF THE STORY WITHOUT “FILTER” and you know WITHOUT PEOPLE TAKING THE FREEDOM OF SPEECH FROM ME – WHICH IS ALSO THE WORST CRIME IN THE WORLD. THIS IS WHAT YOU WILL BECOME WORLD FAMOUS FOR DOING, MICHAEL – WITHOUT THINKING LOGICALLY AS I TOLD YOU!

And my dear users from www.selvet.dk: DO YOU BELIEVE I WAS RIGHT OR DO YOU BELIEVE MICHAEL WAS RIGHT and maybe you will start your own small Judgment Day on the forum VOTING IN FAVOUR OF ME OR AGANST ME as a small example if you choose the road of God or the road of the Devi.

And I can tell you WE DID THE ABSOLUTELY BEST FOR WORLD PIECE TOO as OBAMA IS TELLING ME and yes MANY DIFFICULT STORIES FOR PEOPLE AT THIS FORUM and PLEASE START READING MY BOOKS and you will see how OBAMA AND I COMMUNICATE.

And shortly after this God gives me the chorus of “First we take Mahattan” FROM THE BELOVED ARTIST ALSO HERE LEONARD COHEN, which he already yesterday started playing because this is what we anticipated WHEN YOU DECIDE TO DO YOUR BEST WORK, WE ALSO DO OUR BEST WORK HERE:

I’d really like to live beside you, baby

I love your body and your spirit and your clothes

But you see that line there moving through the station?

I told you, I told you, told you, I was one of those

At the end of the day I decided to PUBLISH THIS INFORMATION ON THE WALL OF THE BOARD’S FACEBOOK SITE, where Michael has not expelled me from YET – will you do that too Michael?

Kære alle, jeg blev i dag SMIDT UD som bruger af Selvet af Michael, fordi han blev PERSONLIGT FORNÆRMET. HAN FRATOG GUD YTRINGSFRIHEDEN, SOM ER DET VIGTIGSTE PRINCIP I VERDEN! Se http://stigdragholm.spaces.live.com hvis du vil læse min version af historien.

Informing the Pastors about my decision from yesterday to leave the church

Today I followed up on my decision from yesterday about leaving the church – EVEN THOUGH NONE OF THEM GAVE MY A REPLY AS REQUESTED YESTERDAY – TO INFORM the PASTORS ABOUT MY DECISION and this is what I wrote:

Kære alle,

Jeg skrev til jer sidste søndag og bad jer om at give mig et svar i går efter gudstjenesten på, om I støtter mig eller det modsatte på baggrund af det materiale, jeg sendte til jer, og som jeg havde håbet, at I ville kunne nå at læse og at forstå, men da dette ikke er tilfældet, kan jeg kun gøre som jeg skrev i mit manuskript sidste søndag: Ikke at komme i kirken mere.

Merete talte STÆRKT i går om, at hun ikke bryder sig om regler i religion og Merete, du modtog DET SIGNAL FRA JESUS/GUD, SOM DU EFTERLYSTE – MAD PYRAMIDEN var en tanke fra Gud til dig, det er sådan Gud fungerer i ethvert menneskes liv (!) og du kan læse om betydningen nedenfor, og tanken om INGEN REGLER går i virkeligheden på KIRKER OG LIGN. SOM MERE ER OPTAGET AF SIG SELV end at formidle GUDS ORD, SOM GUD ØNSKER: VIA TO VEJS KOMMUNIKATION MED FORSAMLINGEN og ikke enetale som for en stor dels vedkommende er dikteret via kirkens doktriner. DET ER DEN FRIHEDSTRANG, som driver dig Merete – i virkeligheden en trang til at opleve frihed fra KIRKEN og dens snærende bånd, og til at formidle Guds ord, SOM JEG INVITERER JER ALLE TIL AT GØRE, som I kan se nedenfor.

Vi ses i fremtiden – jeg håber, at I snart vil begynde at virkelig læse og forstå – og måske I vil forstå, at det er kirkens doktriner og FASTE OVERBEVISNINGER, som har begrænset jer så meget, at det har været vanskeligt for jer indtil nu at tro på mig. MAN SKAL LÆSE FOR AT FORSTÅ – husker I gudstjenesten fra forrige søndag? Den burde ligge lige til højrebenet for jer 🙂

Husk at I kan læse mere – også dagens manuskript og alle de andre "som I ikke har haft tiden til" på min hjemmeside http://stigdragholm.spaces.live.com. Er der noget, der er vigtigere end Guds ord i levende live i dag?

At the end of the day I RECEIVED ANOTHER SIGNAL FROM GOD which came through EMIL – another servant of God (!) – who is Tobias’ best friend BECAUSE HE ASKED ME THROUGH FACEBOOK IF I HAVE SOME JAZZ MUSIC HE CAN BORROW BECAUSE HE IS GOING TO PLAY NEXT WEEKEND – AND THERE MIGHT ME A MESSAGE TO HUMANITY HERE ABOUT NICE MUSIC PLAYING NEXT WEEKEND!

About Stig Dragholm

I am a writer transmitting the words of the Trinity - God, the Son and the Holy Spirit of the Universe. Please read my website showing the road to our New World of love, joy and happiness. Born: May 3, 1966.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

