3rd May 2010 – Some birth controls are fine, but don’t kill unborn children!

Summary of the script today

SUBJECT

SUMMARY

Dreaming of accepting some birth controls but NOT abortion Dreaming of family members at the entrance of the Devil, meeting few people at Red Cross, birth controls are fine but DON’T KILL UNBORN CHILDREN, buying summer houses for your future pension savings is fine, going to a concert with Spandau Ballet together with Fuggi, both of us will get girlfriends, elephants in BIG PAIN defending the temple – God almost not bearing to continue sustaining life for us all, a FREE choice of suppliers will also apply in the future and a favourite song to cure a broken heart.
Receiving birthday greetings and rejecting to see my mother and John because they don’t believe in me On my birthday today I received ten greetings through Facebook and two emails. My mother and John still don’t believe in me, they ask me to respect their freedom of faith and I replied that all I wish for is for them to understand – and of course they have their freedom not to understand, I just hope they will start to understand that their decision has been DEADLY SERIOUS and could have ended the entire world. I saw NO people today because of people not believing in me.
Writing my email to civil servants and politicians of the Commune I called Helle this morning to ask for a postponement of the “ULTRA” short deadline to be “HEARD” – SHE REFUSED, WHICH TOTALLY AMAZED ME (!!!). Even though WORK was IMPOSSIBLE to do because of TIREDNESS, INTERRUPTIONS and ULTRA STRESS, I managed to finish and send my email at 17.39 – DID I MAKE THE ULTRA SHORT DEADLINE ACCORDING TO THE COMMUNE OR NOT? What will the management of the Commune now decide to do – will they ignore me because they believe I am “crazy”, will they hold a crisis meeting and ACCEPT TO GIVE ME BACK MY CASH HELP INCLUDING AN APOLOGY? Time will tell.
My email to the Commune asking them to redo Helle’s decision to remove my cash help Here is the email I decided to send to 12 leading civil servants and politicians of the Commune and THE WORDS ARE USED DELIBERATELY WITH ONE AIM ONLY: TO SHOUT AS LOUD AS POSSIBLE TO MAKE PEOPLE LISTEN TO ME – normally I would never use the words I have used here BUT YOU KNOW YOU CAN ONLY FIGHT THE DEVIL USING THE ARMS OF THE DEVIL!

 

Dreaming of accepting some birth controls but NOT abortion

Another day – my birthday – where I did not sleep well having these dreams and yes it is now easier to read and write my dreams making my work much easier despite of my tiredness.

  • I am bicycling and eating a lot of chocolate. A giant landscape has been put out with large hills, trees and beaches. I run up and down to get exercise but I decide not to run all the way down. I see an entrance to the Island of Tenerife, I see my father lying there, he says thank you for the birthday party yesterday, Jeanette (my father’s wife Kirsten’s daughter) is coming out from there, Sanna too – and something about praising my clothes, they say it is classical and something about Bowie, “easier to speak” and “you are nicely dressed yourselves”.
  • Trees are still GOD, beaches are SUFFERING and I am going in and out of these stages, Tenerife is a symbol of an Island of the Devil because it is part of Spain, this is where you see some family members, which they must change in order to come back home to God.
  • Red Cross has arrived to thank me – we get coffee and I shake hands with the few people of this hall. I would have liked to be together with the leader in another room.
    • I really cannot remember if was Red Cross thanking me or I thanking them in this dream but it takes part at Red Cross and only a few people there will meet me and yes I RECEIVE NO HELP WHEN WRITING THIS therefore I cannot tell you more.
  • I hear the song “Vi er dem” by Kim Larsen and the words ”det er da godt at vi blev født før aborten den blev fri”.
    • Kim Larsen always produces FANTASTIC music so NICE MUSIC FROM THE COUNCIL is always nice to hear and this is just me saying that I believe birth controls are fine – if you don’t eat or inject pills or other substances – if you don’t like to have (more) children, but when a woman is pregnant, you will interfere with human life, if you decide to do an abortion and for me this is the same as killing another person, which is a part of the still valid ten rules NOT to do and yes the ORIGINAL ones.
  • Sanna and Hans are finishing their work, they want to rent a summer house one Saturday afternoon – I see many summer houses, where retired people are on their way home, people have bought the houses with their pension savings. Sanna is on her way to Ugeavisen (the weekly paper) and something about “please ask” and “one month”.
    • I see no problems in people buying summer houses with their future pensions savings, if this is what they want – also when they are saving and not receiving payments from the pension plan – and I don’t know if I can tell you the meaning of the weekly paper BUT I AM NOT TODAY so I can only guess and a guess could be that it has the same meaning as being judged – remember the dream I had some time ago to deliver papers to people (?) – and it could mean to PUBLISH INFORMATION and yes Sanna if you have comments to my book please feel free to comment but you know THIS IS ONLY GUESSING WITHOUT HEARING THE VOICE OF GOD OR THE DEVIL.
  • I am at a concert with Spandau Ballet. Fuggi is there too, we put on trousers and our jackets. Tony Badley wants to promote his name and not the name of Spandau Ballet, the saxophonist is playing on the floor in front of the stage and he wants to play ON the stage, there are not many spectators, Fuggi is singing in a video by the band and I ask when – and he replies January and says that he has told me this before, which I however don’t remember. I take a picture with my mobile phone, it is a little blurred.
    • Nice music and Fuggi as a good friend goes together, the trousers tells me that we will both get girlfriends – Spandau Ballet is playing the 11th June in Tivoli and I wonder if Fuggi will start believing in me before this date so we can go together – and that is if I can afford the entrance fee – and I don’t know if the month of January is meant literally and if it has something to do with the development of Fuggi – I HAVE ABSOLUTELY NO IDEA and yes NO VOICES TELLING ME ABOUT THE MEANING.
  • I see a temple which is under constant attack. It is only elephants holding back the attackers and this is almost impossible for them to do – they are in big pain doing this.
    • This dream I don’t need anybody to help with because the elephants is one of the old and most clear symbols of God and what it is telling is the same as I have been a symbol of for some time now. GOD CAN HARDLY SURVIVE EVERY SINGLE SECOND BECAUSE OF THE PAIN HIS PEOPLE GIVES HIM NOT FOLLOWING THE SIMPLE BASIC RULES I HAVE GIVEN YOU. Look at the world cheating, fighting, killing and the MOST DISGUSTING BEHAVIOUR OF PEOPLE LYING, COMMITTING CRIMES etc.
  • I am shown a special CD including ONE VERY SPECIAL SONG, it costs 113,50 DKK, and I can collect it from the Lyngby Shopping Centre in two hours this afternoon. I received a very good individual service when I ordered it from the store.
  • I am together with Kim S. and Pernille in an extended business school and we talk about when it is alright to change supplier and I say when you are not happy with your present supplier, if you receive a better offer from another and Kim adds if you receive poor communication.
    • And you can add to the list including bad service etc. and just telling you that you have a FREE choice to decide your suppliers in the future giving you the best product and service.
  • I hear the AMAZING song “time love and tenderness” by Michael Bolton and the lyrics “When love puts you through the fire, When love puts you through the test, Nothing cures a broken heart, Like time, love and tenderness”
    • With this song I was also told that I have nothing to fear like when I was going to bed the day before yesterday. These lines can describe the love life the Devil has given me and I am still waiting for “someone special” to come to make the last part of the lyrics “TRUE”. Michael you made two albums and especially this one WHICH IS SIMPLY SUPERB and every time I hear it I still think of you Connie, when we heard it many times at D’angleterre approx. 20 years ago and yes I MAY HAVE WRITTEN THIS BEFORE.

    Receiving birthday greetings and rejecting to see my mother and John because they don’t believe in me

    Today is my 44th birthday and I have been curious if any people would sent me birthday greetings because I still don’t see any family or friends as long as they don’t believe in me.

    Through Facebook I received ten greetings – nothing like JAIS you know (!) – including my sister, Fuggi and ALSO YOU ALLAN WHOM I WAS VERY HAPPY TO HEAR FROM, thank you – and I received and replied two emails from my father’s sister Inge (who recommended me to become a priest and I could only write to her that my destiny is to become something else and more, which she will soon understand) – not from my father or from you Karen BECAUSE YOU HAVE NEVER GIVEN ME GREETINGS ON MY BIRTHDAY (!) – and of course from my mother and John, who wrote that they understand I am happy after Meshack has started receiving DIRECT messages from God about me (see the script of the 28th April) but still they say that they respect my faith and ask me to respect their faith, the freedom of religion and speech too hoping that this would be enough for us to start seeing each other again – and of course I respect their freedom, all I am saying is that if people don’t believe in me, I don’t want to see them NO MATTER WHO THEY ARE because it should really not be very difficult to START UNDERSTANDING ME and the TRUTH I tell about myself – and the truth is also that when people don’t understand each other it makes people hurt and here I was about to say BLEED because this is the feeling we have ALSO given you a few times – the feeling of starting to BLEED FROM INSIDE AND OUT (not nice!) – and yes THIS FEELING IS COMING TO YOU STIG BECAUSE OF YOUR MOTHER NOT BELIEVING IN YOU and yes JOHN THIS WAS THE TASK YOU WERE DESIGNED TO FULLFILL IN YOUR LIFE, to read, to understand, to communicate with my mother to make her understand but NO you have not succeeded doing this and therefore the ONLY answer I could give you was the TRUTH which is that the ONLY THING I WISH FOR IS PEOPLE TO UNDERSTAND ME, that I miss you more than words can express and that I look forward to seeing you again when you start to understand me. It is up to you to decide how you want to use your freedom – but please UNDERSTAND the SERIOUS consequences.

    THIS IS THE TRUTH MOTHER – YOU HAVE ALMOST KILLED ME BECAUSE OF YOUR DOUBTS IN ME AND YOUR DECISION NOT REALLY TO READ AND UNDERSTAND. A TRUTH WHICH YOU WILL SOON UNDERSTAND HAS BEEN DEADLY SERIOUS – and I know this is also making the ABSOLUTELY WORST FOR YOU so WHY HAVENT YOU FOLLOWED MY RECOMMENDATIONS TO REALLY READ, BE OPEN MINDED AND UNDERSTAND THAT WHAT I AM TELLING YOU IS THE TRUTH – IS THERE ANYTHING MORE IMPORTANT FOR YOU (?) – and please remember that both God and the Devil still speak through my mouth and that I often don’t know who is speaking when – THIS SHOULD NOT BE DIFFICULT TO UNDERSTAND, you should still be able to understand the words of God through my books.

    I was very happy with the greetings I received today and I am thinking JUST HOW MANY GREETINGS I DID NOT RECEIVE BECAUSE PEOPLE DISAPPROVE OF MY POSTINGS ON FACEBOOK BECAUSE OF MY WRITINGS?

    And how many people do you believe I met today at my birthday and yes that is right ZERO – absolutely none and yes BECAUSE OF YOUR INABILITY TO UNDERSTAND ME.

    Today I have also noticed that two “friends” have signed me off their list of friends at Facebook and OF COURSE WITHOUT TELLING ME (!) and I am sorry that Facebook does not give this information so I will have someday to look at the total list to figure out WHO I HAVE INSULTED SO MUCH WITH MY POSTINGS THAT THEY HAVE DECIDED NOT TO RECEIVE THESE ANYMORE.

    Writing my email to civil servants and politicians of the Commune

    This morning I took my bicycle to the repair workshop I normally have visited – the Jupiter – to get the tire patched again again (!) but they told me that they did not have time to do this before Wednesday and therefore I told him that I would visit a colleague of him instead, which he understood and I could not help smiling because this was an example of what one of the dreams from the night told me that IF THE SERVICE DOES NOT LIVE UP TO YOUR EXPECTATIONS, YOU ARE OF COURSE FREE TO TRY YOUR LUCK SOMEWHERE ELSE and I decided instead to go to the bicycle shop next to the Jobcentre, where they said that they could fix the tire until tomorrow and I was just about to hand over my bicycle to them when I noticed that the rim of the back wheel was broken and he told me that the costs of fixing this would exceed 800 DKK and I could only tell him that I could not afford this and therefore now I don’t have a bicycle to use, which makes my life more “complicated” only having my legs to walk on or to use trains or busses – and this month either with or without tickets!

    Hereafter I went to the library to continue writing my email to the Commune and I started by calling Helle to hear if I could have the deadline of today – really only giving me one day to answer – postponed and I HAD ABSOLUTELY NO DOUBT that this would be possible because WHO HAS EVER HEARD ABOUT SUCH A SHORT DEADLINE GIVEN BY ANYBODY – I had given her 7 days (5 working days) in my letter to her from the 22nd April, which she received the same day as comparison) – and I asked her to receive the rest of the week to reply and said that she would probably get my email in 1-2 days BUT NO HELLE DECIDED THAT THE DEADLINE WAS NOT TO BE CHANGED and I simply could not understand her resistance – THIS IS UNHEARD OF – and she told me that I could “just” give her my verbal explanation for the Commune to take this into account and yes HOW CAN THE SAME CIVIL SERVANT WHO WAS UNWILLING AND UABLE TO LISTEN TO AND UNDERSTAND ME NOW START TO LISTEN AND UNDERSTAND (?) – and all I could tell her was that the Commune would get my WRITTEN statement – which was also alright, but she kept on suggesting a VERBAL statement – and I told her THAT I DON’T CARE ABOUT HER DEADLINE – I WILL SEND YOU MY EMAIL WHEN IT IS READY.

    Again I tried to explain her what I was about to do and therefore I said that she left me no other choice than to write to civil servants and politicians as mentioned before and again Helle you interrupted me saying “I cannot really use this for anything” and HELLE – DO YOU REALLY BELIEVE YOU HAVE GIVEN ME A FAIR TREATMENT, that YOU “cannot use this for anything” when YOU are supposed to HELP ME and after you have given me a death sentence taking away my cash help?

    Helle, I have tried to explain you, I have written to you about what I would do if you took this decision of yours which was IMPOSSIBLE to take if YOU READ MY LETTER OF THE 22ND APRIL and if you just used SIMPLE LOGIC but when you don’t want to listen I HAVE NO OTHER CHOICE THAN TO DO WHAT I DECIDED TO DO – as you can see from the email I sent today, which is included in the next chapter.

    When I worked on the email at the library three young people were sitting just around me working on a paper for school about the energy crisis and they were not only working, they were also interrupting me with all of their social talk and yes YOU CAN LEARN SCHOOL CHILDREN TO BE EFFICIENT and if you don’t THIS IS THE SAME BEHAVIOUR SPOILED PEOPLE OF DENMARK AS AN EXAMPLE WILL USE AS GROWN-UPS not doing their best and speaking more than working!

    The first hours this morning was SIMPLY IMPOSSIBLE TO DO both because I was TIRED – and tired here really means that I was really not able to physically concentrate to do my work – and on top of this I was DISTRACTED by these young people and I also decided that I wanted to do THE BEST JOB I COULD DO and TO SEND THE EMAIL TODAY and yes GIVING ME THE MOST IMMENSE PRESSURE YOU CAN DREAM OF because I also read extracts of the Employment Plan of 2010 of the Commune again to include in my email and there were many paragraphs which I had written in my first draft, which was almost impossible for me just to read again, to think of how to improve and to improve but you know gradually I had included all of my paper notes, somehow I succeeded to get the right structure and to get a text out of it.

    By 13.30 I believe another young woman came with a camera to take pictures of the two young women sitting close around me and she took maybe 50 pictures and I am sure that many of them include me too so if you can find these school people and if they have saved the pictures, you can see me working on this email to the Commune. Among other things the photographer said “der er motor på – det er herregod kvalitet” and this also had the meaning OF MY MOTOR when writing the email and HERREGOD (“lord good”) is one of those sayings I HAVE INVENTED IN DENMARK because every single time you say “herre + someting” IT IS I SPEAKING.

    Finally at 14.00 the young people left making my work easier also because now I had done the most difficult part and from here I started editing the email THREE TIMES and after this I finally succeeded sending it at 17.39 – and my feeling is that I could have done this work much better if I had decided to use more time and had more energy and ability to think but people can probably not tell the difference when they read it and it just may be good enough to make my goal come through: TO REPORT TO THE WORLD WHAT THE COMMUNE WILL DECIDE TO DO and hopefully for the Commune to give me back my cash help, otherwise I hope that God will help me and my friends in Kenya somehow.

    This work was again THE MOST STRESSING WORK OF ALL and I despite of this I had to decide NOT to be stressed and to IGNORE MY TIREDNESS MAKING ME ALMOST FALL OF THE CHAIR – this is my feeling constantly when working – and when I had done the work I was told that this test was designed especially for me and that I am the only person in the world able to do it and it was in fact so difficult to go through the first hours that I ALMOST DECIDED to go home to sleep and to continue tomorrow and I was met by “understanding” from the Council and you may have been the GOOD GUYS when saying this and you may have been the BAD GUYS but at least I was not in doubt that if I did not succeed doing this work today, the Devil would have tried even harder to torment this evening and to convince me to follow his road but I was confident that he did not stand a chance even if I had decided to postpone the work.

    I also wrote a note that this behaviour of the Commune is how systems break down people and destroy their lives. Thank you Helle – your attitude is that you really only tried to help me but you almost succeeded killing me and mankind because of your ignorance! THIS IS WHAT YOU WILL BECOME WORLD FAMOUS FOR! And this is the symbol of just HOW IMPORTANT it is for mankind to understand and truly help each other WHEN they understand.

    From 16.00 Virgin Mary started TORMENTING ME as the Devil (was this the deadline to be HEARD running out?) – which was difficult to come through BUT I HAVE DECIDED THAT I DON’T CARE WHAT ALL OF YOU TELL ME WHEN YOU ACT AS THE DEVIL (!) – and from 17.40 Polle was back again as the “leader”.

    After sending this email leading Civil Servants and Politicians of the Commune is now IN PLAY – and they can decide to do the only SENSIBLE thing which is to give me back my cash help together with an apology or they can decide to act as the Devil all of them the same way as Helle and NO MATTER WHAT YOU DECIDE IT IS OF NO CONCERN TO ME because if you decide all of you that I am CRAZY and therefore not to be taken seriously you may decide to ignore me, you may decide to let Helle get the final word without answering my email or you may decide to hold A CRISIS MEETING because of what you may believe is a threat to EXPOSE YOU TO THE MEDIA (!), you may even decide to TRY to hospitalise me WHICH WOULD ALSO BE ILLEGAL FOR YOU TO DO – but apparently YOUR “BEST” EMPLOYEE on this field, Birgitte does not know the true meaning of the law (!) – and you might even decide to sew me, to remove my writings from the Internet and yes TO STICK TO THE DECISION TO REMOVE MY CASH HELP and yes I AM NOT AFRAID OF ANYONE OF YOU OR ANY OF THE CONSEQUENCES and COME ON ALL OF YOU I CAN FIGHT ALL OF YOU AT THE SAME TIME and MY AIM IS REALLY ONLY TO WRITE ABOUT WHAT YOU WILL DECIDE because YOU CANNOT TAKE AWAY MY FREEDOM – THIS IS REALLY WHAT IT IS ABOUT. And yes hopefully for you to TAKE THE RIGHT DECISION TO RETURN MY CASH HELP.

    This is POTENTIALLY the most difficult play at the highest level I have ever played but because of my self confidence, my experience going through these fights and because I have answers for all of your moves THERE IS ABSOLUTELY NOTHING THE DEVIL CAN DO TO HURT ME OR TO KILL ME FOR THAT MATTER because this would be under condition that I would be AFRAID – this is the feeling he just LOVES.

    After I did this work today I was happy, because IT WAS ALMOST DESTROYING ME DOING IT – as it still is when these words are written the 5th May still “almost dying” I am (!) – because this was the most difficult work of all the work I have left to do. Later the Devil showed me that he has now thrown out the plank from the boat, he has thrown himself into the water and there is no dark rescue boat to save him as he said – this is where he will go under.

    And when the Devil dies inside of me, it will also mean the inside of me will NOT be split like Dr. Jekyll and Mr. Hide, where a part working inside of me acting as the Devil will do everything to destroy myself (!) and the whole world and the other part working inside of me will do the opposite, an inner fight inside of God, which will spread to every single corner of the world WHICH MY SERVANTS WILL FEEL THE SAME WAY AS I TOO BUT IN A SMALLER DEGREE. When the Devil is killed inside of me – NOT PLANNED (!) – I will be able to live a normal life before the Judgment too and it will mean that GOD WILL DO EVERYTHING HE CAN TO HELP ALL PEOPLE WITHOUT THE INTERFERENCE OF THE DEVIL GIVING BAD THOUGHTS AND RESISTANCE TO ALL PEOPLE OF THE WORLD TOO MAKING IT EASIER FOR ALL PEOPLE TO ENTER MY COMING KINGDOM.

    After doing this work today I still need to catch up on the five days of scripts I am behind, to do a big edit of the entire book of April before this can be published to my library, to edit the email about the coming disaster etc.

    Finally I just want to add this remark: In my email to the Commune I speak about the Danish law when it comes to freedom of speech and “professional secrecy” and let me say here that FREEDOM OF SPEECH IS A BASIC HUMAN RIGHT and let me also say that NO HUMAN LAWS ON EARTH SHALL KEEP GOD FROM COMMUNCATING THE WAY GOD HAS DECIDED TO COMMUNICATE – but as long as there is a law, I will face this law if people should decide to sew me of telling the truth about themselves.

    And after I had sent the email the Devil tried HIS BEST (!) to make me AFRAID of all of the consequences during the evening but THERE WAS REALLY NOTHING HE COULD DO but you know IT WAS STILL SO UNPLEASANT JUST TO HAVE HIM AROUND THAT I WOULD DO ALMOST ANYTHING TO REMOVE HIM WHICH IS WHAT I HAVE BEEN DOING CONSTANTLY NOW SINCE 2006 and yes WITHOUT ANY BREAKS IN MY FIGHTING – BEING CONSTANTLY ALERT and yes MORE OR LESS DYING ALL OF THE TIME. Not the easiest thing I have done in my life I tell you.

    My email to the Commune asking them to redo Helle’s decision to remove my cash help

    Here is the email I decided to send to 12 leading civil servants and politicians of the Commune and yes THE WORDS ARE USED DELIBERATELY WITH ONE AIM ONLY: TO SHOUT AS LOUD AS POSSIBLE TO MAKE PEOPLE LISTEN TO ME – normally I would never use the words I have used here BUT YOU KNOW YOU CAN ONLY FIGHT THE DEVIL USING THE ARMS OF THE DEVIL!

    Kære ledende politikere og embedsmænd i Lyngby-Taarbæk kommune,

    Jeg skriver til jer igen, fordi jeres Jobcenter nu har gjort sig skyldige i ULOVLIG SAGSBEHANDLING og MAGTMISBRUG. Først har man truet mig med indskrænkninger i min YTRINGSFRIHED – i min ret til selv at beslutte om hvad og hvem jeg skriver om i min Blog på http://stigdragholm.spaces.live.com – og da jeg NATURLIGVIS har nægtet at acceptere en diktaturstats virkemidler i et demokrati som det danske, har jobcentret ved Helle Grønborg efterfølgende besluttet at FJERNE MIN KONTANTHJÆLP og hermed overladt mig til at blive sat på gaden til fattigdom, sult og potentiel død på samme måde som i et fattigt Afrikansk land!

    Formålet med denne mail er at orientere jer om dette magt- og embedsmisbrug og at give jer mulighed for at omgøre denne VANVITTIGE beslutning, så kommunen I FORHOLD TIL OMVERDENEN OG PRESSEN ikke kommer til at fremstå som totalt inkompetente uden at forstå og at værne om fundamentale menneskelige rettigheder som YTRINGSFRIHEDEN.

    Ønsker Lyngby-Taarbæk Kommune at blive fremstillet som et uansvarligt, menneskefjendsk og inhumant system, som overtræder Grundloven og overlader mig til sult og elendighed, fordi I ikke bryder jer om mine skriverier om systemet og de mennesker, der virker i systemet, som udelukkende er positivt ment for at hjælpe jer og andre med at forbedre jer – eller ønsker I at afslutte min historie om jer og jeres system ved at gøre det eneste rigtige: At acceptere min ret til frihed MED kontanthjælp, indtil jeg igen selv får en indkomst, hvis ingen af jeres ”beskæftigelsesrettede tilbud” i praksis vil acceptere, at jeg skriver om dem?

    Det er dette, som denne mail handler om og som I kan læse om i min ”redegørelse” nedenfor, som samtidig er mit ”partsindlæg”, som jeg beder jer tage hensyn til ved kommunens endelige afgørelse af den FORKERTE beslutning, som Helle Grønborg har truffet alene baseret på hendes egen ulyst og uvilje til at forstå, som har ført til MISFORSTÅELSER, NEGATIVE FØLELSER og MANGLENDE VELVILJE i forhold til mig, hvor hun naturligvis burde have optrådt på grundlag af objektive facts, ordentlig research, med menneskelig værdighed og med en altid ”professionel” sagsbehandling. Hvis Helle havde optrådt RIGTIGT og RETFÆRDIGT, ville I aldrig have modtaget denne mail, for så havde Helle ikke truffet beslutning om at fratage min kontanthjælp alene baseret på hendes FØLELSER!

    Jeg beder jeg omgøre Helle’s beslutning, så min kontanthjælp ikke tages fra mig, fordi sandheden er, at jeg til punkt og prikke fortsat står til fuld rådighed ifølge systemets regler, som det fremgår af følgende.

    Den ”officielle” baggrund for at kontanthjælpen tages fra mig

    Helle Grønborg har i sit brev til mig af den 28. april ”forklaret” årsagen til, at kontanthjælpen tages fra mig. På grund af helligdag modtog jeg først dette brev med posten lørdag den 1. maj. Brevet angiver en frist til at udtale mig, ”såfremt du er uenig” – SOM JEG ER (!) – inden mandag den 3. maj!!!

    Jeg har ikke p.t. adgang til PC privat og jeg har derfor i praksis skrevet og sendt denne mail fra biblioteket mandag den 3. maj efter at have talt med Helle i telefonen her til morgen, hvor jeg bad om en udsættelse af fristen til ”slutningen af denne uge”, som jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig, at hun ikke ville acceptere, men til min store overraskelse fik jeg at vide, at jeg kunne udtale mig mundtligt i dag – som var dét, hun foretrak, selvom det også var i orden skriftligt (!) – og hvis ikke jeg gjorde dette, ville min kontanthjælp blive endeligt fjernet, uden at der ville blive taget hensyn til mit senere skriftlige indlæg, hvis ikke jeg overholdt tidsfristen!

    ER DET VIRKELIG SÅDAN, AT I ØNSKER AT BEHANDLE JERES BORGERE – AT OVERLADE DEM TIL FATTIGDOM, SULT OG POTENTIEL DØD UDEN AT GIVE DEM EN REEL CHANCE FOR AT AFLEVERE ET GENNEMARBEJDET PARTSINDLÆG? Jeg har valgt at færdiggøre denne mail i dag for at overholde denne fuldstændige URIMELIGE (og ulovlige?) frist – selvom jeg var fristet til bevidst at overtræde den (!) – og samtidig bemærker jeg, at jeg ikke kan acceptere det REELLE forslag fra en sagsbehandler om at aflevere mit indlæg mundtligt til den selv samme person, som ved gentagne lejligheder har demonstreret en meget stor ulyst og manglende evne samt KAPACITET til at lytte og at forstå. Det burde sige sig selv.

    I hendes brev til mig fremgår blandt andet:

    ”Det er en betingelse for at modtage kontanthjælp, at modtageren tager imod et rimeligt tilbud efter lov om aktiv socialpolitik §13. Brede Park anses for at være et rimeligt beskæftigelsesrettet tilbud. I henhold til Lov om en aktiv socialpolitik §41 stk. 1 nr. 1 ophører kontanthjælpen, hvis en person uden rimelig grund afviser tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.”

    Hertil er mine umiddelbare bemærkninger, at

    · Kommunen ikke er forpligtet til at sende mig i et ” beskæftigelsesrettet tilbud” i henhold til den gældende 9 måneders aktiveringsregel for borgere over 30 år – jeg har været ledig i mindre end 9 måneder og denne beslutning baserer sig alene på Lyngby-Taarbæk kommunes ELENDIGE beskæftigelsesplan, individuelle vurdering og en MISFORSTÅELSE fra Helle om, hvad der vil ”hjælpe” i min situation.

    · Et ”arbejde” i Brede Park PÅ INGEN MÅDE ”opkvalificerer mig”. HVIS NOGLE MENER DETTE I KOMMUNEN EFTER AT HAVE LÆST OG FORSTÅET MIT CV OG DEN ARBEJDSEVNE, JEG HAR VIST I PRAKSIS, hvor jeg har arbejdet hårdere og mere disciplineret end alle andre og hvor jeg har haft gode sociale kompetencer med mennesker, så er dette et eksempel på en MISFORSTÅELSE og EKSTREM DÅRLIG KVALITET I ARBEJDET MED AT VURDERE MENNESKER. Læs mit CV, tal med de mennesker, jeg har arbejdet sammen med først i Brede Park i 10 uger og derefter hos A2B i ca. 7 uger og I vil forstå, at jeg har INTET behov for at styrke mine ”personlige, almene og faglige kompetencer”.

    I det følgende giver jeg min nærmere forklaring på de ulovligheder og tjenestemæssige fejl og forsømmelser, som kommunen har begået i min sag – og så vil jeg bede jer vurdere, om der er tale om, at jeg ”uden rimelig grund” har afvist et ”tilbud”, når jeg har afvist kommunens helt urimelige og altså ULOVLIGE forsøg på pression.

    Det POSITIVE formål med mine skriverier er at FORBEDRE SYSTEMET TIL GLÆDE FOR ALLE

    I ved alle, at jeg har skrevet om mine oplevelser med et forældet system for kontanthjælpsmodtagere i kommunen, hvordan det virker og dets store mangler ved at fokusere på samme og ens regler for alle i stedet for en individuel forståelse af og hjælp til den enkelte baseret på dennes præmisser og på en korrekt forståelse og anvendelse af princippet FRIHED UNDER ANSVAR. Dette har skabt et ineffektivt, hundedyrt og menneskefjendsk system, som jeg har anvist MANGE konkrete forslag til at forbedre, men som ingen i kommunen har taget ALVORLIGT ved at yde den indsats, som er nødvendig for at forstå, som i første omgang i virkeligheden er at tage sig sammen til at læse mine beskrivelser og forslag!

    Disse beskrivelser, som startede i november 2009 for Lyngby-Taarbæk kommunes vedkommende, fremgår af min daglige blog på http://stigdragholm.spaces.live.com, som er samlet i mine bøger, som er tilgængelige via www.mediafire.com/stig.

    Udover at beskrive det nuværende system med det formål at FORBEDRE systemet til glæde for alle – såvel modtagere af systemets ydelser som de medarbejdere, der arbejder i det – har jeg helt naturligt også skrevet om de mennesker, som jeg har mødt i systemet for at folk skal kunne forstå, hvordan FRIHED under ANSVAR skal forstås i praksis og for at vise hvilken indsats, som er nødvendig fra alle, for at man kan opnå de bedste resultater, og dette indebærer at såvel medarbejdere som kontanthjælpsmodtagere optræder VÆRDIGT og ANSVARLIGT – og dette burde være en selvfølge, men det er det beklageligvis ikke!

    Jeg har derfor skrevet BÅDE, når jeg er blevet GLAD og når jeg er blevet SKUFFET over det jeg har mødt – både i forhold til systemet, medarbejdere og kontanthjælpsmodtagere. DETTE ER DEN ENESTE OG DERMED DEN BEDSTE MÅDE, HVORPÅ JEG KAN BESKRIVE SYSTEMET, SÅ MAN VED, HVAD DER SKAL GØRES, FOR AT FORBEDRE BÅDE SYSTEMER OG ADFÆRD.

    Sandheden er, at mennesker kan vælge at reagere på to måder, når de læser om systemet og om dem selv i mine beskrivelser: Hvis de er enige og hvis de er stolte af deres egen indsats, så vil de blive glade for mine beskrivelser, og hvis de er uenige typisk fordi de har optrådt uansvarligt og/eller udvist en dårlig adfærd, så bliver de negative. Jeg har alene beskrevet det, jeg har set uden at ville gøre nogen fortræd, men fordi systemet og mange mennesker i systemet er i en sørgelig forfatning, så har mine beskrivelser skabt ”negative følelser”, og det er disse negative følelser, som også har ramt medarbejdere i Jobcentret, herunder Helle Grønborg, fordi man ganske enkelt ikke evner at forstå sandheden, som jeg har fortalt og skrevet om MANGE GANGE og som er, at JEG HOLDER AF ALLE MENNESKER I SYSTEMET (jeg har normalt gode relationer til mennesker!) OG AT MINE HANDLINGER UDELUKKENDE SKAL FORSTÅS SOM EN HJÆLP TIL AT FORSTÅ, HVORDAN MAN KAN FORBEDRE SIG.

    Så konklusionen er i virkeligheden: Hvis man evner at forstå, vil man forstå mit budskab om, at min bog er positiv og hvis man bestemmer sig for ikke at ville prøve at forstå, så er der risiko for, at man udvikler negative følelser på grund af egne misforståelser, som kan medføre, at man handler irrationelt, usagligt og altså også evner at overtræde gældende lovgivning, som det er sket i min ”sag”. ALLE MENNESKER, SOM FREMGÅR AF MINE BESKRIVELSER VILLE KUNNE ACCEPTERE MINE BESKRIVELSER OM DEM, HVIS DE FORSTOD MIT SANDE BUDSKAB MED BOGEN – og det er dette, de vil komme til, når sandheden går op for dem.

    Sandheden er også, at kommunen mener, at jeg er den part, der har forurettet andre og begår ulovligheder uden at forstå, at det i virkeligheden er kommunen selv som på grund af sine negative følelser, som de ikke kan kontrollere, er dem, der GROFT HAR FORURETTET MIG VED AT TILSIDESÆTTE MINE MENNESKERETTIGHEDER OG VED AT BEGÅ ULOVLIGHEDER, som burde fremstå indlysende klart for dem (den såkaldte ”omvendte gyldne regel”), men når man ikke kan kontrollere sine følelser, er det umuligt at optræde værdigt, professionelt og upartisk. Dette er sandheden om jeres system!

    Til denne mail vedlægger jeg følgende uddrag fra min Blog fra April måned:

    · 19. april: Møde med Helle og Birgitte, hvor de truer med at fjerne min ytringsfrihed og min frie bevægelse og beslutter at sende mig til Brede Park.

    · 22. april: Mit brev til Helle, hvor jeg opfordrer hende til at aflyse mødet med Brede Park og acceptere min frihed til at modtage kontanthjælp, hvis folk på beskæftigelsestilbud ikke vil acceptere min ytringsfrihed til at skrive om mine oplevelser hos dem, som REELT var den ENESTE RIGTIGE beslutning, hun kunne træffe!

    · 23. april: Brev fra Helle og mine kommentarer til hendes UFORSTÅELIGE beslutning om at fastholde mødet med parken den 27. april – som hun fastholdt, fordi hun kun havde ”skimmet” mit brev, som hun senere fortalte og dermed ikke forstod, at hun reelt var sat "skakmat" – et eksempel på inkompetence og uprofessionel sagsbehandling!

    · 27. april: Møde med Helle og Brede Park, hvor JEG FIK ORDRE OM, AT MIN YTRINGSFRIHED VILLE BLIVE INDSKRÆNKET SOM FORUDSÆTNING FOR AT VÆRE I PARKEN OG FOR AT MODTAGE KONTANTHJÆLP (!), som jeg naturligvis klart og øjeblikkeligt afviste, fordi det er ULOVLIGT og fordi JEG ER IKKE TIL SALG FOR USSEL MAMMON!

    Som det fremgår af disse uddrag – og af min bog siden november 2009 – er den ”behandling” jeg har givet andre mennesker INGENTING i forhold til den mur af uforståelse, konstante afbrydelser, ingen forståelse for andre end sig selv, ringeagt, hånlige bemærkninger, trusler, unødvendig KONTROL og ORDRER samt forkerte beslutninger og handlinger, som jeg er blevet mødt af fra kommunen og som har medført, at jeg

    1. FEJLAGTIGT blev placeret i match gruppe 4-5, fordi man ”mente”, at jeg ikke har ”sociale kompetencer” og at jeg ”må være sindssyg”, selvom MAN INGEN VIDEN HAR HEROM og selvom jeg har min FULDE arbejdsevne og gode SOCIALE RELATIONER med andre mennesker.

    2. HOVEDRYSTENDE blev beordret til at fortsætte et jobsøgningskursus, selvom jeg ikke længere skulle søge jobs og selvom jeg var overkvalificeret og derfor ikke kunne lære noget fra kurset!

    3. Nu er blevet beordret til at arbejde i Brede Park med en ULOVLIG indskrænkelse af min ytringsfrihed og siden hen med en ULOVLIG FJERNELSE AF MIN KONTANTHJÆLP – som ville være TRAGIKOMISK, hvis ikke det var fordi, at det rent faktisk er den beslutning, som Helle Grønborg har truffet!

    Kort sagt har kommunen vist mig den MEST RÆDSELSFULDE ADFÆRD, SOM JEG NOGENSINDE HAR MØDT i mit liv – som I kan læse om og forstå fra vedlagte 100% sandfærdige dokument.

    Er det sådan, at I mener man udviser ”respekt for borgerens ansvar for egen tilværelse” med ”individuelle løsninger” og ”professionel sagsbehandling”? Hvordan kan det være, at I ikke formår at føre disse elementære værdier, som også er en del af jeres Beskæftigelsesplan ud i livet i jeres hverdag og daglige indsats overfor kontanthjælpsmodtagere, men at I i stedet gør en ”ære” ud af at ”der gælder ingen særlige regler for dig” – som i virkeligheden er den VÆRSTE hjælp man kan give?

    Hvad har I gjort for at få Jobcentret til at arbejde efter jeres værdier? Min dom er klar: I ER ALLE DUMPET MED ET BRAG – I FORSTÅR IKKE OG LEVER IKKE OP TIL JERES EGNE VÆRDIER. Dette ser ud til at være et gennemgribende svigt hos både politikere, ledelse og medarbejdere. Hvordan kan I som ansvarlige ledere, medarbejdere og folkevalgte stå inde for en menneskefjendsk plan, som ikke virker og med værdier, som I ikke fører ud i livet?

    Er det jeres opfattelse, at jeg er dén, der har forurettet andre mennesker ved at skrive sandheden om dem eller mener I, at det er kommunen, som har forurettet mig, fordi de ”ikke kan holde ud at høre på mig” og at de derfor har besluttet, at jeg ”ikke længere står til rådighed” og derfor i stedet mener, at det er ”rigtigt” at overlade mig til fattigdom og sult?

    HELE DENNE SAG HANDLER UDELUKKENDE OM MENNESKELIGE MISFORSTÅELSER, NEGATIVE FØLELSER OG FORKERTE BESLUTNINGER PÅ GRUND AF MANGLENDE SELVKONTROL – om mennesker, som ikke kan adskille sit arbejde fra sine følelser og omvendt. Er det sådan, at I mener, det er rigtigt at behandle jeres medborgere og så desuden at sparke på dem, mens I tror, at de ligger ned, så de kan overlades til ”statistikken” for hjemløse eller ”for tidligt afdøde”?

    Bemærk venligst, at jeg har INGEN mulighed for at modtage midlertidig hjælp fra andre end kommunen og at beslutningen om at fratage mig min kontanthjælp i princippet er det samme som at dømme mig til døden. Dette er konsekvensen af denne beslutning baseret på en misforståelse!

    Kommunens forsøg på at indskrænke min ytringsfrihed samt EMBEDS- OG MAGTMISBRUG

    Som det fremgår af vedlagte 100% sandfærdige dokument, BEORDREDE Helle mig den 19. april til IKKE AT FORTÆLLE PARKEN OM MINE SKRIVERIER OVERHOVEDET – JEG FIK DIREKTE ORDRE FRA EN EMBEDSMAND OM AT ”HOLDE KÆFT” og at hvis jeg ikke gjorde det, så ville min kontanthjælp blive taget fra mig, fordi min handling (om at fortælle sandheden) ville ”forringe mine chancer for at få et job” (!) og senere i dette møde blev jeg truet med en variant, som var, at jeg ville blive isoleret fra social kontakt i Parken (selvom kommunen ønskede at ”teste” mine sociale kompetencer, som i sig selv var en FORKERT og VANVITTIG beslutning!!!), hvis jeg ikke kunne holde min kæft! DETTE ER ÉT EKSEMPEL PÅ DIREKTE EMBEDS- OG MAGTMISBRUG, SOM SKRIGER TIL HIMLEN.

    I mit møde med Helle og Brede Park den 27. april blev truslen nu ”formuleret” på en anden måde, som det fremgår ligeså 100% objektivt og korrekt beskrevet i vedlagte, hvor jeg fik at vide, at parken ville ”hjælpe mig med at vurdere hvad der er rigtigt at skrive” og da jeg spurgte om, hvordan de ville gøre det, fik jeg at vide, at ”vi vil sætte grænserne for hvad andre kan holde ud at høre på” og ”hvis nogen synes det er besværligt, så tager vi den herfra”. Desuden blev jeg direkte beordret til IKKE AT INDHOLDE NOGLE NAVNE PÅ MENNESKER I MINE SKRIVERIER med henvisning til reglerne om tavshedspligt!

    DETTE VAR DEN DIREKTE ÅRSAG TIL, AT JEG PÅ STEDET BLANKT AFVISTE AT ARBEJDE UNDER DISSE BETINGELSER, FORDI SOM JEG SAGDE: DETTE ER EN OVERTRÆDELSE AF GRUNDLOVENS BESTEMMELSER OM YTRINGSFRIHED OG I BEGÅR EN ULOVLIG HANDLING (!) – men i stedet for en forståelse af dette vigtige princip blev jeg konstant afbrudt og Helle konstaterede blot 100% ordret ”jeg gider ikke høre det” og hun besluttede i stedet i sit eget hoved, at ”du står ikke længere til rådighed” som hendes forklaring på at tage kontanthjælpen fra mig på stedet!

    Men dette er en IRRATIONEL beslutning truffet på basis af negative følelser og manglende professionelle kompetencer. Sandheden er, at jeg FORTSAT står 100% til rådighed efter SYSTEMETS SINDSSYGE REGLER, som det fremgår af afsnittet længere nedenfor, og at jeg kunne anlægge sag mod kommunen for at overtræde ytringsfriheden, hvis jeg besluttede mig for at gøre det, men det burde stå INDLYSENDE klart for jer, at dette ikke bør være nødvendigt? Eller er I alle ligeså blinde som Helle?

    Har jeg overtrådt reglerne om tavshedspligt?

    Ved mødet i Brede Park blev jeg som nævnt ”skudt i skoene”, at jeg overtræder reglerne om tavshedspligt ved blot at skrive om, hvad jeg oplever. Måske er der nogen i kommunen, som vil hjælpe mig med at forstå, at man ikke må skrive sandheden om sine daglige oplevelser, når dette kun har et positivt formål, som det fremgår overalt af mine beskrivelser?

    Er sandheden ikke, at fordi nogle synes, at det er ubehageligt at blive fremstillet i mine beskrivelser, at man gerne vil tro, at det er ulovligt? Prøv at læs vedlagte beskrivelser, som jo altså er eksempler på det, jeg har skrevet om både systemet og de mennesker, som optræder i det – og vurder, om dette er ulovligt efter jeres opfattelse med henvisning til reglerne om tavshedspligt? Og vurder, om I mener I, at I er upartiske og objektivt i stand til selv at vurdere dette spørgsmål, når jeg skriver DIREKTE om jeres system og medarbejdere? Måske I vil komme frem til, at det må være op til en upartisk domstol at vurdere, om jeg har overtrådt min ”tavshedspligt”, hvis der i øvrigt er nogen, der måtte ønske at bringe mig for en domstol? Bemærk venligst, at jeg har skrevet om MANGE mennesker, og at IKKE ÉN HAR BESLUTTET SIG FOR AT ANLÆGGE SAG. VIL I ANLÆGGE SAG MOD MIG FOR OVERTRÆDELSE AF TAVSHEDSPLIGTEN – og hvis I vil det, skal vi så samtidig bede retten om at vurdere spørgsmålet om kommunens overtrædelse af ytringsfriheden? Er det dét, I ønsker?

    Hvis I mener, at det er ”ulovligt” at beskrive sandheden blot fordi, I ikke kan lide den, så beder jeg jer også overveje, hvad pressen vil vælge at skrive og om de vil dele Helle Grønborg’s holdning – eller om de vil beskytte den enkelte person mod overgreb fra systemet og måske finde en god historie, så kommunen kan komme direkte på forsiden?

    Dét, som kommunens embedsmænd har demonstreret overfor mig er en NATURLIG MENNESKELIG BEGRÆNSNING, når man ”HADER”, at andre kritiserer én og systemet, selvom der er MASSER at kritisere. Dette svarer til, hvad totalitære stater gør, når de mishandler systemkritikere – Kina, Rusland m.fl. – og når de afviser stater og personer, som ønsker at gøre dem opmærksomme på deres overtrædelser af menneskerettighederne. Det er NØJAGTIGT de samme FØLELSER hos et sådant regime, som får dem til at fratage deres medborgere ytringsfriheden, som det jeg har oplevet i jeres system: FOLK, SOM IKKE BRYDER SOM OM DET, JEG SKRIVER OG SOM ØNSKER AT FRATAGE MIN YTRINGSFRIHED! Med andre ord, I er ikke bedre end en diktator i en totalitær stat – I mishandler mennesker og er nøjagtigt ligeså ”begrænsede” og dette i øvrigt uden rigtigt at læse eller at forstå, at det, jeg skriver, IKKE HAR ET NEGATIVT BUDSKAB MEN UDELUKKENDE ET POSITIVT, som jeg har sagt og skrevet til kommunen efterhånden MANGE gange. Og dette sker i Dagens Danmark! Er I overrasket over at se det eller begynder I at forstå, hvad det er for et umenneskeligt og fjendsk system, I har etableret?

    Hvis nogen har noget imod, at jeg har skrevet sandheden om systemet og dem som personer, så er det deres ansvar at komme direkte til mig, og hvis de efter en samtale med mig ikke er tilfredse, så har de kun én mulighed og det er at anlægge sag mod mig. Det er IKKE kommunens opgave at tage stilling til, om min bog er lovlig eller ikke lovlig – det kan kun en domstol gøre i dagens Danmark, og det vil forudsætte, at man har læst bogen, før man kan forstå den og før man kan dømme. Men selvom dette burde være simpel logik at forstå, så er det netop det, som I indtil nu har demonstreret, at I ikke gør, og det er dette, som kvalificerer jeres behandling af mig som værende ”MAGTMISBRUG”, fordi I påtager jer en rolle, som ikke er jeres og fordi I udfører den uelegant, klumpet og uden at forstå indholdet af den lov, som I administrerer i forhold til jeres egne gerninger. I har med andre ord IKKE BESTÅET disciplinen ”offentlig administration”, som man vel burde kunne forlange af jer?

    Mener I selv, at I kan vurdere rækkevidden af jeres ulovlige handlinger, eller er det nødvendigt, at omverdenen som her skal fortælle jer, når I har begået klare, utvetydige og uacceptable fejl? Er det virkeligt nødvendigt, at en kontanthjælpsmodtager skal lære jer det, før I begynder at forstå? I stedet for at kritisere mig og arbejde imod mig, burde I takke mig og undskylde den ualmindeligt grove optræden, som jeres administration har udvist overfor mig! Dette er historien og ikke nogen som helst anden.

    Jeg står FORTSAT fuldt ud til rådighed

    Når systemer og mennesker ikke er glade for at læse sandheden om dem selv, vil de oftest give én af to muligheder: ”Enten holder du op med at skrive om os” eller også ”er du ikke længere velkommen hos os”.

    Dette er (desværre) igen simpel logik for alle at forstå, som tingenes tilstand er i dag på grund af systemets og menneskers begrænsninger, og det er nøjagtig dette, som jeg har mødt i jeres system. Når folk ikke kender til mine skriverier, har jeg været velkommen og haft gode relationer med mennesker i både Jobcentret, Brede Park og A2B, som I ville kunne få bekræftet, hvis I valgte at spørge dem.

    Men når de samme folk begynder at læse om dem selv og deres egen dårlige adfærd el. lign., så er den samme person – jeg – pludselig ikke så flink mere, så er jeg en ”bad guy” – selvom det kun er for at hjælpe dem og andre mennesker (!) – og så skifter folk holdning til mig, selvom de i virkeligheden ikke har andre at bebrejde end dem selv. Dette fik A2B efter 7 uger til at bortvise mig, da de fik kendskab til mine skriverier (som kommunen ikke havde fortalt dem om, selvom de vidste besked!) med forklaringen at de ønskede at ”beskytte” andre ”mod dem selv”, som jeg kan tilføje her. Og det er NØJAGTIGT DET SAMME, som ville ske i Brede Park og ethvert andet sted, som I fuldstændig bevidstløst ville sende mig til, når jeg den første dag ville informere om mine skriverier. TROR I STADIG, AT ROLF I BREDE PARK SOM EKSEMPEL VILLE HAVE MIG TILBAGE EFTER MØDET DEN 27. APRIL, HVOR JEG FORTALTE HAM, AT JEG OGSÅ HAR SKREVET SANDHEDEN OM HAM, SOM INKLUDERER BÅDE TJENESTEFEJL OG DÅRLIG ADFÆRD?

    Jeg har til punkt og prikke opfyldt alle krav fra kommunen til mig om at stå til rådighed. Jeg har søgt fire stillinger hver 14. dag, mens I bad mig om dette, jeg har knoklet 10 uger i Brede Park, mens de fleste inklusive de ansatte ikke ”gad” at arbejde og jeg har deltaget aktivt i jobsøgningskurset hos A2B i én uge, indtil jeg var færdig med dette og havde fundet ud af, at jeg var overkvalificeret og ikke kunnet lære noget, hvilket førte til, at jeg fik min frihed til at skrive min bog samtidig med at kommunen har betalt i dyre domme for at fastholde mig ”indespærret” på dette sted!

    Og som det står at læse i mit brev af den 22. april til Helle Grønborg – også inkluderet i vedlagte – så tilbyder jeg at gennemføre ”tilbudet” i Brede Park UNDER DEN HELT KLARE FORUDSÆTNING AT MIN YTRINGSFRIHED OG FRI BEVÆGELIGHED ACCEPTERES og at PARKEN ACCEPTERER MINE SKRIVERIER. DETTE TURDE VÆRE EN SELVFØLGE!

    DETTE BETYDER, AT JEG FORTSAT STÅR 100% TIL RÅDIGHED OG DET BETYDER, AT I ER FORPLIGTET TIL MED LOVEN I HÅNDEN FORTSAT AT GIVE MIG MIN KONTANTHJÆLP! HVIS INGEN VIL ACCEPTERE MIG I ET SÅKALDT ”TILBUD”, SÅ HAR I KUN ÉN MULIGHED OG DET ER AT GIVE MIG MIN FRIHED TIL AT SKRIVE MIN BOG HJEMME PRIVAT MED FULD HJÆLP – I HAR INTET ALTERNATIV! OG SOM JEG HAR FORTALT JER GENTAGNE GANGE: DET AT SKRIVE MIN BOG, ER MIT VIRKELIGE ARBEJDE – DET ER IKKE AT BLIVE TVUNGET TIL AT UDFØRE ET ARBEJDE, SOM TAGER FRIHEDEN FRA MIG OG SOM IKKE HJÆLPER PÅ NOGEN MÅDE!

    DETTE ER REGLERNE – OG DET ER DEN ENESTE RIGTIGE BESLUTNING I KAN TRÆFFE, medmindre at hele kommunen vælger at gøre det samme som Helle Grønborg, nemlig at afvise mig på grund af negative følelser?

    Hvis kommunen tidligere havde valgt at forstå mig, så havde vi ikke haft denne sag. Så havde systemet indset, at jeg har ret. At man kan stoppe jeres beskæftigelsesplan med grundloven og ytringsfriheden i hånden: I kan ikke sende mig i ”beskæftigelsestilbud”, hvis folk ikke vil se mig på grund af mine skriverier, som også inkluderer deres egen dårlige adfærd.

    MIT SPØRGSMÅL ER DERFOR MEGET ENKELT: VIL I OPGIVE INDHOLDET AF JERES BESKÆFTIGELSESPLAN ELLER VIL I FORETRÆKKE AT BLIVE UDSTILLET SOM DÉN KOMMUNE, SOM PRESSER KONTANTHJÆLPSMODTAGERE HÅRDEST AF SAMTLIGE KOMMUNER I HELE LANDET ved at fremkomme med helt og aldeles urimelige trusler, ved at udvise magt- og embedsmisbrug, arrogance og oven i købet at behandle mig menneskeligt mere rædselsfuldt, end jeg nogensinde er blevet behandlet før?

    Jeg har skrevet dagligt om jeres elendige system – for at I og alle andre skal forstå det og forbedre det – og jeg har gjort det efter systemets sindssyge regler, hvor I har finansieret mit arbejde, mens jeg har gjort det. Jeg siger nu til jer: Ophæv den forkerte beslutning, som Helle Grønborg har truffet og giv mig min kontanthjælp tilbage, indtil jeg selv får en indkomst igen fra min bog! Og hvis I vil udvise en smule menneskelig værdighed, kunne I samtidig give mig en undskyldning for jeres umenneskelige opførsel. Alt andet vil være forkert.

    Det er måske sådan i dag, at et flertal af jer, der modtager denne mail ikke engang gider at læse den til ende og heller ikke gider at læse mine daglige skriverier inklusive notater fra november måned 2009 og frem til i dag, fordi I følger jer sikre på, at det ikke er jer, men mig, der er ”sindssyg” og hertil kan jeg kun sige, at der vil komme en dag for alle jer som for så mange andre, hvor I vil fortælle en hel verden: ”Vi troede, at vi vidste, men det gjorde vi ikke”! Der er intet, man lærer mere af end sine egne fejltagelser – det er disse fejltagelser, som hele systemet har begået, og det er denne viden, som jeg giver jer og forbereder jer på allerede nu.

    Endelig vil jeg sige til jer, at I kan spare meget store beløb i jeres ”beskæftigelsespolitiske foranstaltninger” på grund af dette unødvendigt dyre og helt igennem ineffektive system, og det gør mig oprigtigt talt ondt at se dette verdens største bureaukrati med dets unødvendige spild af ressourcer og midler, som I gør jer skyldige i, samtidig med, at I ”bliver nødt til at spare” på sociale ydelser til for eksempel ældre, som det fremgår af avisen. I burde starte med at give jer selv en grundig rengøring, læse og forstå mine anbefalinger, og etablere et langt bedre, mere humant og effektivt system. DETTE ER DEN INDSTILLING, SOM JERES ØVERSTE LEDELSE KUNNE HAVE VALGT AT FØLGE, HVIS IKKE I VAR FOR DOVNE TIL AT LÆSE OG OVERBEVISTE OM, AT JEG ER ”TOSSET” – SANDHEDEN ER, AT DET ER JER, DER ER ”SINDSSYGE” PÅ GRUND AF DISSE ”TVANGSTANKER”, som I vil komme til at forstå fuldt ud om ikke lang tid.

    Det burde være en selvfølge i Dagens Danmark, at man ikke smider folk på gaden – og her på grund af en misforståelse – til fattigdom, sult og potentiel død. Vil I forsøge at genetablere jeres ære ved at rette den fejl, Helle har begået eller vil I fastholde den urimelighed, der er sket?

    Hvilken historie ønsker I, at jeg fortæller til omverdenen? Det er dette valg, jeg giver jer – og uanset hvad I beslutter jer for, så vil jeg skrive om det, så offentligheden orienteres, som betyder, at Lyngby-Taarbæk kommune vil blive kendt af betydeligt flere mennesker end I i dag kan holde ud at tænke på. Dette er ikke en trussel, det er et løfte – I har hele tiden bestemt indholdet.

    Jeg glæder mig til at høre fra jer – KEEP ON SMILING 🙂

    De venligste hilsener fra

    Stig Dragholm

    NB: Jeg har ikke skrevet til Helle Grønborg direkte, men til Jobcentrets fælles mail-adresse på hendes egen opfordring. Vil I venligst sørge for, at Helle får en kopi af denne mail, tak?

    About Stig Dragholm

    I am a writer transmitting the words of the Trinity - God, the Son and the Holy Spirit of the Universe. Please read my website showing the road to our New World of love, joy and happiness. Born: May 3, 1966.
    This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

    Leave a Reply

    