23rd May 2010 – The message of the sermon of Johannes Møllehave: The Devil is now gradually leaving all mankind

Summary of the script today

SUBJECT

SUMMARY

I will continue writing when I have news to share I have decided to publish information on my website, when I have news to share with people – I will NOT stop communicating 🙂
Meshack: The mind is just a mere policy maker, the real implementor is the hands I give you updates on my communication with LTO Kenya and what has happened since my last script. My sufferings are now almost not existing. The Devil is finally leaving me and mankind gradually. I am not going back to work in the Park – the system of the Devil – again, I have stopped my fight with the Devil. It is time for something new to happen, which is what I put all of my faith into. I am NOT going to accept how the world works today, the world is going to understand how it needs to change to my teachings.
The Commune rejected my cash help again – my destiny is now in the hands of God Yesterday I received the final letter from René saying that they have maintained their decision to stop my cash help – they have not understood that there exists three valid reasons they could decide on to continue giving me my cash help! From here I will not pursue the case and I will not accept help from family and “friends” not believing in me. My destiny is now entirely in the hands of God and the Council.
The importance of “light” and “darkness” of the sermon of Johannes Møllehave today Virum Church was INSPIRED to invite the famous Danish priest, writer etc. Johannes Møllehave to deliver a guest sermon on LIGTH and DARKNESS, which INSPIRED Virgin Mary to work on the LIGHT OF THE LAMP CLOSEST TO THE PULPIT putting Johannes in a special glow for all to witness and to show me in visions the Devil burning on the fire. These were symbols to say that Virgin Mary performing as the Devil now will stop to torment me and for the Devil to gradually remove from all people on Earth, which will be a TRUE BLESSING AND JOY FOR MANKIND 🙂 – and the importance of today was marked with an UFO Spiral over Canada and the end of the volcano eruption on Iceland.

 

I will continue writing when I have news to share

I have decided to publish information on my website, when I have news to share with people – I will NOT stop communicating 🙂 – which I have today after I visisted Virum Church to listen to the guest sermon delivered by the famous Danish priest, writer etc. Johannes Møllehave about “ligth” and “darkness” as themes ending my fight against the Devil. You can see the email, which I sent to the priest of the church Elisabeth Siemen in Danish in chapter 4.

Meshack: The mind is just a mere policy maker, the real implementor is the hands

I have kept on communicating with the team in Kenya and as you can see in my emails below my sufferings are now almost not existing – except from still poor sleeping. The Devil is finally leaving, which is the message to the world, which you can also see in the chapter on Johannes Møllehave: The Devil is now gradually leaving me and mankind, so only God eventually will shine through all people on Earth!

Here is my email to Kenya from Thursday the 20th May:

Dear all,

I just wanted to give you a short update.
Yesterday I went to Yoga and the hairdresser as tired as ever and today I will do my FINAL PREPARATIONS including washing, ironing – because this is what I am told – and running too if I can get some sleep later to end this game PERFECTLY, which it is about in order to exclude the Devil 100% and not only 99% or 98%.
The Devil has not left me yet, but the "sufferings" are now on an almost non-existing level despite of my problems sleeping. I still expect that the final break through will come here in May and I will keep you updated. This is the best news I can give you and yes PLEASE KEEP YOUR FAITH – all of you.
Please say hi to all – and I still look forward to hearing from ALL OF YOU how you and your dear ones are doing.

Kind regards, Stig

And here is Meshack’s email from Friday the 21th May:

Hi there hoping that you are okay despite the challenges. The team here is okay but we have not been able to trace Elijah for the last few days. I am okay with my family members and we are not doing that bad despite our challenges here and there. As it is said, you have already done your work of writting the scripts for all to see and follow them, what i can only encourage you is just now to leave it to the world to read it and it is upon them to accept or ignore it because you cannot force the world to understand you. You have been my mentor and i will hate to hear that you have no friends there to talk to but as you have been telling us, people can sit down and talk when the tempers are down and find a common ground and i can encourage you to try to make amends with your family members because you have already finished writing your scripts and also find a possibility of communicating with the commune about your end of writing so that you are not that lonely and see if they will accept you in the park where you can find companion instead of staying lonely and this will only help you and us to continue with our journey and remember this has always been your advice to us when we face misunderstanding and when we follow it, we come out stronger.
May the Almighty be with you hoping the communication will be two way traffic.
Meshack.

Finally here is my email to Meshack also from Friday :

Hi all,

Thank you very much Meshack for thinking about how I can meet other people at this time and for having the energy to think about my well being in your own difficult situation. That is very kind of you.

The truth is that the teachings and principles are vital in this GAME with my family and Commune too and that you should NEVER accept other people to force unacceptable conditions on you – for example to restrict your freedom of speech – as the Government do at your place – and that it is really not possible to keep friendships if you cannot understand each other. But please rest assure that both my family, the Commune and the world will come to understand. I am NOT going to accept how the world works today, the world is going to understand how it needs to change to my teachings, this is what it is about – and I can make it through loneliness too without big problems.

Do you remember my dream recently about a safe containing two portions of Gold, where one was enough to carry on? The day after writing my last script I was told "4-5 days" (running out on Sunday) and what I have used these days for is to do everything here as perfectly as I can with my apartment, clothes, cleaning etc. as a symbol to defeat the Devil 100% and in one dream tonight – I don’t write them down anymore – I was driving my car in Stockholm, Sweden where I was stopped by the Police saying that I have received 100 (they were talking about crossing the speed limit of 80 km/h, but the meaning was that the Devil now gives in accepting his defeat by 100%), which is really to say that the Devil indeed will disappear entirely – and because I did my last couple of days of programmes MORE TIRED THAN EVER by 100% – I was told yesterday that "a part of my nightmare" would be carried out these days if I did not follow my programme which would have made me think that the Devil would be born afterall (!) but that this was only meant to hurt me for some days until the day where I had done my programme and told that yes THE DEVIL DOES NOT EXISTS ANYMORE – this is what I am doing these days – I AM PICKING UP BOTH PORTIONS OF GOLD, this is the meaning of that dream – and trust me GOD AND THE WHOLE COUNCIL KNOW MY AND YOUR SITUATION and THERE IS ALWAYS A WAY OUT and also here – please hold on to your plan to evaluate at the end of the month and yes JUST MAYBE SOMETHING WILL HAPPEN BEFORE THIS TIME my friends and remember I AM IN THE SAME SITUATION AS YOU – NO MONEY AND I HAVE NOTHING FROM 1ST JUNE. This is what Kings are made of and you are part of my army – important soldiers I hear God saying.

I think of you daily and try to imagine how your life must be like and the only way through this is FAITH – if I did not have it, I would never have made it to here and the same goes for you – so please keep this up: FAITH and please as always give my best to all and this also goes to ELIJAH and his family.

Kind regards, Stig

Here I can add that I understand the argument about going back to the Commune to work in the Park – to get companionship and welfare again – but I have now stopped my figth against the Devil, I am not going back to his system again. It is time for something new to happen, which is what I put all of my faith into. There is truly no other road and no other answer. It is simple logic you know.

The Commune rejected my cash help again – my destiny is now in the hands of God

Finally, yesterday I received an answering letter from René from the Commune, with the following content:

Kære Stig Dragholm,

Tak for din mail.

Jeg har indhentet status på din sag og fået oplyst, at din sag er revurderet og afgørelsen om stop af kontanthjælpen er fastholdt. Din sag er dags dato videresendt til Beskæftigelsesankenævnet. Beskæftigelsesankenævnets behandlingstid vil fremgå af det kvitteringsbrev, du modtager derfra, når de har modtaget klagen.

Jeg vil opfordre dig til at tage imod Jobcenterets tilbud, hvilket betyder, at du igen vil være berettiget til kontanthjælp og dermed fortsat have et forsørgelsesgrundlag.

Slutteligt vil jeg igen opfordre dig til aktivt at samarbejde med Jobcenteret med det formål at bringe dig hurtigst muligt tilbage i selvforsørgelse.

Venlig hilsen

René Rasmussen

In a separate letter from Vibeke from the Commune from the 19th May I am told that they have maintained their decision to stop my cash help.

My situation is that my money of now 150 DKK will last until the 1st June and that I will probably run out of food sometime in the following week – this is what I have planned all month and the “easy” solution now would be to say that now when I have decided that I don’t want to keep on writing on a daily basis, I can decide to work at the Park without writing about the system in order to maintain my cash help – but as mentioned earlier. No and no and no! This is still my answer and yes I have told the Commune that I WILL CONTINUE TO WRITE IF ALL WILL ACCEPT MY WRITINGS and if not, THEN I WILL STOP MY WRITINGS ON THE SYSTEM OF THE DEVIL and yes do you see how beautifully this fits together: If the Devil did not stop my cash help, I would not be able to stop my daily writings, my fight against the Devil and my suffering and yes this is called “mutual dependence” and yes this is how the Devil and God works together.

And the next “easy” solution would be to wait for my mother and John or other family or “friends” just maybe to come to help me with food but here the answer is the same: NO because I WILL NOT KEEP CONTACT WITH PEOPLE WHO DO NOT BELIEVE IN ME and yes this of course includes receiving help and this is a matter of principle and yes we know all of us Stig THIS IS REALLY THE ONLY DECISION I CAN TAKE FROM A LOGICAL POINT OF VIEW and yes THEN THERE IS ONLY ONE ROAD LEFT and THIS LEADS DIRECTLY INTO GOAL and I don’t know what will happen from here but as you can tell THIS IS HOW I FIND THE ROAD OF GOD and yes really using LOGIC all of the time for years now to find the EXTREME ROAD OF GOD and we know THERE IS NOTHING TO BE “CONCERNED” ABOUT (mother!) BECAUSE WHEN YOU ARE WITH GOD HE WILL TAKE CARE OF YOU and yes here I am not only thinking about my self but of course also on my friends from LTO Kenya and yes YOUR BIG FAMILY MESCHACK – this is the answer Virgin Mary gives as her true self without the Devil.

And again what you have seen here has been IGNORANCE and INDOLENCE from the Commune WRONGLY taking the cash help from me and family and friends not supporting me by doing what it takes to read and understand me – this is what is killing God and yes as I have written about before and yes STIG too in this story – this is the symbol.

I could also decide to contact the Commune again trying to make them understand once more (!) really to say the same as I have already told them that 1) you say that you must follow the law to “activate” me, but it is NOT the law requiring you to activate me, it is your own local rules, which you could have deviated from if you only wanted to and yes TO ACCEPT MY WORK (!), 2) the “offer” of activation is not a “reasonable” offer improving my qualifications as the law requires, which you also could have taken into valuation and finally 3) your orders to restrict my freedom of speech is a valid reason for me to reject your offer, but I have decided that I have already given the Commune several chances to amend their WRONG decision and yes how do you fight IGNORANCE and INDOLENCE and yes I have only one answer: To write about it, which I have done and which this chapter is now finalising. How can ALL OF THE COMMUNE INCLUDING ALL ADMINISTRATIVE AND POLITICAL LEADERS BE SO IGNORANT APPARENTLY NOT KNOWING ABOUT THE RULES OF THE SUBJECT AREA THEY ARE RESPONSIBLE TO ADMINISTRATE? IT GOES BEYOND ME AND MY CONCLUSION IS: THERE WILL BE NO MORE FOLLOW UPS FROM MY SIDE AND I PUT MY DESTINY INTO THE HANDS OF GOD AND THE COUNCIL FROM HERE.

The importance of “light” and “darkness” of the sermon of Johannes Møllehave today

I read in the local paper the other day that the very famous (in Denmark) and powerfull priest, writer etc. Johannes Møllehave would come today to deliver a guest sermon at Virum Church a few kilometres from Lyngby. I was INSPIRED to go – I have NOT decided to stay away from churches at every price because OF COURSE I like to see people expressing their faith :-), but I don’t believe in the church or other houses of God as institutions as mentioned earlier – and here you can see my email, which I sent to the priest of the church after the service explaining the phenomenon of a flashing light putting Johannes in a special glow where “everything glows” and the importance of the Devil leaving me and mankind as a natural conclusion on my fight against the Devil. This was really why Elisabeth and Johannes was inspired to deliver this special service today.

And as a token of my appreciation of what YOU HAVE DONE STIG I HAVE DECIDED TO SHARE MY HAPINESS WITH THE WORLD as you can see from the video “UFO Spiral in the sky seen and heard across Western Canada” here: http://www.youtube.com/watch?v=oSZQIKZqayU – please notice that this proof comes exactly three weeks after the 1st May, where I received the deadline of three weeks for the Devil to leave me. And TODAY WAS ALSO THE DAY WHERE I ORDERED THE ERUPTION OF THE VOLCANO IN ICELAND TO END and yes THIS IS WHAT IT ALSO MEANS WHEN THE DEVIL LEAVES YOU, THE NATURE WILL BE KEPT MORE AND MORE IN HARMONY.

Here is my email – you can insert the Danish text into http://translate.google.com, which will give you a “machine” translation into English if needed:

Kære Elisabeth,

Mange tak for det ganske særlige arrangement i dag. Jeg nød for første gang at være i Virum Kirke, at lytte til Johannes Møllehaves stærke og inspirerende tale samt at lytte til den helt vidunderligt smukke ”Air on the G String” af Bach udført så eminent og fortryllende af Michala Petri. Det var for mig en enestående oplevelse – mange tak for det.

Som jeg nævnte for dig ved afslutningen, er formålet med denne mail at forklare sammenhængen mellem de budskaber, som Johannes gav i dag om ”lys”, ”mørke” og ”ånd” – og det skulle glæde mig meget, om du vil dele den med Johannes ved at videresende den til ham sammen med mine varmeste hilsener og tak.

Først vil jeg give en kort personlig introduktion for at forberede dig på indholdet, som ellers kan virke ”overraskende”. Mit navn er Stig, jeg er 44 år gammel og bor i Lyngby. Jeg har en særlig historie at fortælle om TRO; en historie, som fremgår af min hjemmeside http://stigdragholm.spaces.live.com/, og som forudsætter en POSITIV tro, tålmodighed, åbenhed og ukonventionel tilgang for at forstå. Hvis ikke du udviser disse egenskaber, vil det gå dig som mange andre i begyndelsen: Så vil du misforstå mig og denne mail, hvilket der ikke er grund til. Nøgleordene er: UDSTRAKT ÅBENHED og UKONVENTIONEL tilgang, som desværre ikke ofte ses i den danske folkekirke (!), som i vid udstrækning baserer sig på traditioner, doktriner og ”fastlåste” holdninger om, hvad der kan lade sig gøre i verden i dag, og hvad der ikke kan lade sig gøre – med andre ord LUKKETHED. Dette er forskellen.

Det, jeg fortæller i det følgende, er SANDHEDEN og intet andet – og kun du kan beslutte, om du tror eller ikke tror mig, og jeg beder dig i denne forbindelse overveje, om du vil basere din beslutning på en positiv TRO eller det, som du måtte have ”lært” ikke kan lade sig gøre, altså en såkaldt ”menneskelig viden” – det handler i virkeligheden om, om du tror, at Gud har nogen grænser? Når jeg skriver, som jeg gør her, er det fordi, at jeg har erfaring med rare og venlige præster fra Lyngby Kirke, som ikke tror mig, fordi de ikke udviser de egenskaber, som jeg nu også har anbefalet dig at udvise eller fordi, at mine ”oplevelser” ifølge dem slet ikke kan lade sig gøre – på grund af deres fastlåste ”viden” eller ”gætteri” som nok er mere præcist – selvom de er virkelige oplevelser om Guds tilstedeværelse og intet som helst andet!

Jeg har indtil 2004 levet et såkaldt ”normalt” liv, men siden jeg fik min første åbenbaring den 12.4.2004, hvor jeg så Guds øjne i det smukkeste hvide lys – som fremgår af min bog nr. 1 via hjemmesiden – er mine sanseoplevelser blevet udvidet, så jeg i dag modtager ”spirituel” kommunikation primært via tre sanser: 1) Visioner, som opleves som ”drømme” uden at sove, 2) særlige ”følelser”, hvor jeg føler mennesker eller en bestemt ”atmosfære” så tydeligt som at se og 3) siden 2006 også direkte kommunikation med navngivne personer i himlen (”ånder”) på samme måde, som når to personer taler direkte sammen – og på samme måde som opleves af clairvoyante, blot betydeligt stærkere i mit tilfælde.

Undervejs i gudstjenesten i dag modtog jeg også ”spirituel kommunikation” – som jeg gør konstant – som gør, at jeg kan forklare et særligt ”fænomen”, som optrådte i kirken – et fænomen som alle oplevede og som folk sikkert blot troede var ”uskyldigt”, men som har følgende forklaring:

Da Johannes startede med at tale, konstant mens han talte og når han udførte en kirkelig handling – og KUN, når han talte eller handlede, ellers skete der ingenting – blinkede loftslampen tættest på prædikestolen kraftigt på forskellige måder og i skiftende rytmer, så det var umuligt at undgå at bemærke for publikum, og da Johannes trådte op på prædikestolen, lyste lampen så KRAFTIGT, at Johannes tydeligt kom til at stå i et helt særligt skær af lys, som lyste ham og væggen bag ham op, som jeg håber, at også andre bemærkede. Forklaringen på dette fænomen var ikke en defekt pære eller relæ, som de fleste sikkert vil tro – forklaringen var, at det var en ånd, som udførte dette lille ”mirakel”, som symbolsk er forbundet med Johannes talte ord i dag og min egen historie, som fremgår af min bog nr. tre via min hjemmeside, og som jeg kan sige med sikkerhed, fordi samtidig med, at dette skete, var jeg i kontakt med den ånd, som fremførte det: Jomfru Maria.

Johannes fortalte så levende, nærværende og karismatisk som kun få evner – med GUDS ÅND lysende direkte igennem ham, som er tildelt ham i dette liv for at skabe opmærksomhed omkring sit talte ord med det formål at få mennesker til at vende hjem til Gud – om betydningen af Grundtvigs smukke ord med fokus på ”lys” og ”mørke” som overordnet tema – blandt andet symboliseret via de ”lyse” i’er og de ”mørke” o’er, som han forklarede – på samme måde som dette er hovedtemaet i mine bøger: En kamp mellem ”lyset” og ”mørket” og som læsere af min Blog og min bog nr. 3 vil vide, så er betydningen af begivenhederne i kirken i dag, som jeg forklarer om i det følgende, en naturlig konklusion på den rejse, jeg har gennemgået i mit liv og i min kamp mod det mørke, hvor Jomfru Maria de seneste par måneder har været dén person i Rådet – som består af otte navngivne personer, som optræder i mine bøger – som har optrådt som mørkets repræsentant i kampen mod mig – en "rolle", som strider mod hele hendes sande natur og virke, men som hun som en del af Rådet pligtskyldigt har påtaget sig på grund af menneskehedens oprindelse, udvikling og nuværende stadie.

Den symbolske betydning af "lyset" i kirken i dag og Johannes talte ord er, at mørket nu gradvist forlader Jomfru Maria, Rådet, jeg selv og menneskeheden. Lagde du mærke til, at når Johannes ikke talte eller udførte en handling – for eksempel når du talte – så lyste alle lamper inklusive den tættest på prædikestolen KONSTANT uden at blinke (?), hvilket er et symbol på, at lyset vil komme til at brænde konstant i alle mennesker uden ”flimmer” fra mørket. Har du set denne lampe lyse sådan før (?) – prøv at læg mærke til, om du vil opleve det samme igen og tænk så tilbage på dagen i dag.

Undervejs i gudstjenesten blev jeg i visioner vist djævlen som Jomfru Marias mørke side,  Jeg så hende som djævlen lukke sin sorte håndtaske, sige farvel til mennesker og i ét syn blev hun brændt på djævlens eget bål og i et andet så jeg hende forlade havnen som djævlen ombord på sit skib, som gradvist sejler længere væk med den betydning, at mørket nu vil aftage gradvist på jorden, indtil vi ikke længere kan mærke djævlens mørke virke i os.

Dette er udrensningen af det mørke på jorden, som vil blive en sand velsignelse for samtlige mennesker, og som er betydningen af dommedag, som står foran os og dét, som er formålet med mit liv, min hjemmeside og mine bøger. Det er overgangen fra en tilværelse, hvor alt er i ”balance” mellem ”godt” på den ene side og ”ondt” på den anden med naturens stærke kræfter om ”intetheden” som balancepunkt – had/kærlighed, godt/ondt, mørke/lys m.v. – til en tilværelse, hvor GUD FJERNER DET MØRKE FRA OS ALLE, trodser naturens kræfter (intetheden) og løfter os FYSISK op til at ”blive en del af ham selv” eller ”bringer os hjem”, som man også kan sige.

Prøv at forestil dig et liv, som ikke længere forringes på grund af dårlige tanker, kriminelle handlinger, utroskab, krig, sygdom eller blot misforståelser, som er kilden til meget store lidelser blandt mennesker i dag og derfor også et meget væsentligt tema i mine bøger og som desuden var forklaringen på, at Guds ånd inspirerede Johannes til også at tale om ”forståelse” mellem mennesker som et andet tema. ALLE mennesker vil kunne mærke forskellen, når de kun vil blive oplyst af Gud og ALT GODT i modsætning til i dag, hvor djævlen – Guds alter ego – desuden UDSTRÅLER ondskab og uvilje overalt på jorden – på grund af menneskets egne handlinger (!) – i mindste tanke og handling. Jeg blev også i kirken vist symbolet på, at det mørke nu vil fjerne sig via en ”mørk ånd”, som blev trukket ud af Johannes – og selv Johannes vil komme til at mærke forskellen, når man ikke længere bringes i fristelse, i tvivl m.v.

Dette er såmænd betydningen af i dag, Elisabeth og Johannes, og som nævnt konklusionen på min årelange kamp mod mørket, som I kan læse om i mine bøger og som er en milepæl for os alle. Jeg håber som nævnt, at du vil sende denne mail til Johannes, så han også kan læse og stifte bekendtskab med hans egentlige formål i sit liv: At stifte bekendtskab med Jesus og Gud i levende live og gøre verden bekendt med missionen i hans liv: At missionere for at bringe folk hjem til Gud.

Drøm fra 4. januar 2006 om en demonstration af Guds eksistens og magt – med Johannes som symbol på Gud selv

Før min DIREKTE kommunikation med Gud og Rådet på otte påbegyndte i 2006, modtog jeg ”spirituel” kommunikation fra de selv samme via drømme på samme måde som andre, og følgende drøm fra januar 2006, som er inkluderet i min bog nr. 1, handler om en demonstration af Guds eksistens og magt med formålet om at få alle mennesker til at tro. Jeg har gengivet betydningen af symbolerne i drømmen under denne – betydninger, som jeg først senere har lært at kende – og du vil bemærke, at Johannes i denne drøm er et symbol på Gud selv, som han måske nok vil synes er ”interessant” at læse!

Alle på jorden får at vide, at de skal ned til stranden kl. 13.00. Der vil ske en demonstration fra Gud. Der bliver ikke sagt hvad, der demonstreres, men det virker klart, at det er en demonstration på Guds eksistens og magt, og at det er en forløber for hvad, der kommer senere – vistnok et halvt år efter – som menneskeheden skal forberede sig til. Formålet med demonstrationen er at få folk til at tro og at de får rimelig god tid til at forberede sig.

Jeg er sammen med mange mennesker. Vi har allerede tidligere gået tur nede ved stranden, så jeg ved, at der er en klint på måske 10 eller 20 meter på et stykke af stranden. Der er så mange mennesker, der skal ned af klinten, at hver gruppe af mennesker får at vide præcist på hvilken del af stranden de skal være på. Jeg er helt rolig, og det virker alle øvrige mennesker også til at være – selvom jeg føler mig mere rolig og forberedt end dem.

Jeg forbereder turen ned til stranden. Jeg tager en pose med og kommer papir og blyant og også andre ting med. Vi taler om i vores gruppe, at de høje mennesker skal stå der, hvor der er en klint på stranden. Vi går i fælles front til stranden. Det starter kl. 13 præcist. Det er en varm sommerdag. På vej ud fra det sted hvor vi er – det minder mest af alt om en sommerlejr og at det er gode kammerater, som jeg er sammen med + Johannes Møllehave, som også er der – vil jeg ringe til min mor og til Camilla, for at sige, at jeg elsker dem, men det er umuligt at komme igennem – ikke fordi, at der er mange der ringer lige nu, som jeg tror, men fordi ”signalet” fra Gud allerede er begyndt at komme, og det virker forstyrrende på mobiltelefoner. En gammel klassekammerat taler om, at han har en kode til sin mobiltelefon, som åbenbart kan få den til at fungere, men han kan ikke finde sit password kort husker. Han prøver at downloade et nyt password, men det ser ikke ud til at lykkes.

Da vi kommer til skrænten på stranden, kravler vi ned af en stige, helt ned til stranden. Vi er der i god tid. Så god tid, at vi har tid til at sole os, og der er madrasser vi kan ligge på. Vi var tre, der kom sammen, og der ligger allerede mange af mine kammerater og soler sig. Jeg er uopmærksom et kort øjeblik, og så er de to, jeg var sammen med, der ikke længere. Jeg gik rundt mellem madrasserne, og følte, at jeg kendte personerne, men de to jeg ledte efter, kunne jeg ikke finde. Det bruger jeg noget tid på, og lige pludselig er der kun kort tid til klokken er 13.00, så alle fjerner sig fra sol området og bevæger sig et lille stykke ned af stranden. Der ser ud til at være et halvtag af en slags, hvor man kan kravle op, og det virker som det rigtige sted at være. Jeg har mit kamera med, og det er i orden at tage billeder, bliver der sagt til alle, men opløsningen er kun 1/3 af normalt. Billeder med almindelig opløsning, som bliver taget til lejligheden, kan købes bagefter.

Der står en del mennesker rundt om mig, og jeg ser, at Johannes Møllehave står tæt på mig. Han har en helt særlig, koordinerende rolle i hele dette arrangement – han er en mand sendt af Gud. Der bliver sagt, at der er et ”særligt stof”, som bagefter kan købes hos ham. Det fås i små beholdere med låg på (som om, at det er en beholder med creme) – og navnet Johannes Møllehave står på. Der bliver ikke sagt, hvad det skal bruges til, men det er noget, som vi alle har brug for. Jeg husker, at jeg taler med en bagefter, og at vi laver lidt grin med, at det garanteret er for, at Johannes Møllehave kan tjene en masse gode penge, men vi ved begge godt, at det ikke har noget med det at gøre.

Jeg tager kameraet op og hans ansigt fylder hele billedet. Han har et stort sort hår og sort skæg. Jeg tager billedet. Han ser ikke, at billedet bliver taget. Så kommer der en kvinde, som virker lidt distræt i sit udtryk. Jeg tilbyder at tage et billede af hende og Johannes Møllehave. Jeg tager billedet, begge smiler til mig. Jeg siger, at hvis hun bagefter vil have billedet, så må hun og hendes mand – som også står der – give mig deres e-mail adresse, før demonstrationen er forbi. Jeg tager billedet, og så vågner jeg af drømmen. Jeg ser ikke demonstrationen starte. Jeg har vidst, at dette ville komme igennem de seneste par år, da der kom en via mit arbejde, som var Jesus. Detaljerne bliver ikke beskrevet her, men budskabet står klart. Det var Jesus via arbejdet, som kom. Da jeg kom tilbage i seng, blev vist en mand i smoking med et vist klæde på underarmen – en tjener.

Betydning af symboler i drømmen:

  • Strand: Lidelse på grund af mørket/Djævlen
  • Papir og blyant: Forberedelsen til mine senere bøger
  • Johannes Møllehave: Symbol på Gud selv i denne drøm!
  • Ringe til folk: Direkte kommunikation fra Gud
  • Solens stråler: ”Mørket”
  • Solcreme: Beskytte mod mørket
  • Kamera/tage billede: Fordrive mørket fra mennesker, så de alene lyser

Elisabeth, dette var ordene og måske dette er en mail, som kan ”ryste dig”, men du har fortsat den største nyhed til gode – om hvem jeg er – som du kan se via min hjemmeside http://stigdragholm.spaces.live.com/. Kan du gætte det uden at have læst det på min hjemmeside – og hvornår vil du starte med at tro på mig?

Du og Johannes er velkommen med eventuelle spørgsmål, men jeg vil anbefale jer først at starte med at læse mine bøger, og når I mærker en ægte TRO på mig, skulle det glæde mig at høre fra jer.

De venligste og varmeste hilsener til alle i din familie og i dit sogn fra

Stig

About Stig Dragholm

I am a writer transmitting the words of the Trinity - God, the Son and the Holy Spirit of the Universe. Please read my website showing the road to our New World of love, joy and happiness. Born: May 3, 1966.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

